کد خبر: ۸۵۱۳
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
در طرح «شبکه امامت» مبلغان و روحانیون باید در کنار مردم قرار بگیرند و به همراه خود مردم مسائل محله را حل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از طرح‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی برای برقراری ارتباط جدی‌تر با مخاطبان خبر داد و گفت: در طرح «شبکه امامت» مبلغان و روحانیون باید در کنار مردم قرار بگیرند و به همراه خود مردم مسائل محله را حل کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رادیو گفتگو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تصدیق و عرضه اندیشه اسلام ناب به جامعه‌ی انقلابی ایران شکل گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری نه تنها از ضرورت وجود آن کاسته نشده بلکه ضریب بیشتری هم خورده است.

وی افزود: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی طی چهل سال گذشته با رویکرد مردمی سازی حوزه فرهنگ و تبلیغ، فعالیت‌های زیادی در موضوع هیئات، موسسات خانه‌های قرآنی، کانون‌های تخصصی فرهنگی و تبلیغی و تولیدات مختلف رسانه‌ای انجام داده و با توجه به شرایط امروز جهان و ایران رویکرد‌های تحولی را به ویژه در دوره مدیریتی جدید ایجاد کرده است.

محمدجواد زهرایی: مشکلات محلی مردم با اجرای طرح «شبکه امامت» رفع می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی رسانه را یک بعد اساسی در حوزه تبلیغ و مسائل فرهنگی می‌داند و به همین منظور زمینه‌های زیادی را برای تولیدات رسانه‌ای ایجاد کرده است.

حجت الاسلام زهرایی از طرح‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی برای برقراری ارتباط جدی‌تر با مخاطبان خبرداد و گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح «شبکه امامت» است که در حال اجرا می‌باشد. در این طرح، شبکه امامت (مبلغان و روحانیون) باید در کنار مردم قرار بگیرد و به همراه خود مردم مسائل محله را حل کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی این است که فضای تبلیغی و فرهنگی را مردمی کند و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی را ارتقا ببخشد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر