کد خبر: ۸۸۲۵
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
بر این اساس افرادی که تا قبل از ساعت ۱۶ وارد ساختمان فدراسیون شدند و پیش از این ثبت نام خودشان را در سامانه انجام داده بودند می‌توانند در انتخابات ثبت نام کنند

دبیرکل فدراسیون فوتبال از اجرای دقیق قانون به منظور برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز، حسن کامرانی فر با اعلام این موضوع گفت: طبق قانون و روالی که در ادوار گذشته انتخابات نیز وجود داشته کلیه افرادی که در مهلت قانونی نسبت به ثبت نام در سامانه و حضور در فدراسیون اقدام کردند امکان ثبت نام در انتخابات را خواهند داشت.

حسن کامرانی فر: ثبت نام انتخابات طبق قانون در حال اجراست

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: بر این اساس افرادی که تا قبل از ساعت ۱۶ وارد ساختمان فدراسیون شدند و پیش از این ثبت نام خودشان را در سامانه انجام داده بودند می‌توانند در انتخابات ثبت نام کنند و هیچ مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

با توجه به طولانی بودن روند ثبت نام اشخاصی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اند می‌توانند در ساختمان فدراسیون طبق مهلت مقرر حضور یابند. پروسه تحویل مدارک ممکن است زمان بر باشد، اما با توجه به اینکه سامانه در مهلت مقرر و راس ساعت ۱۶ بسته شده هیچ فردی بعد از مهلت قادر به ثبت نام نخواهد بود.

بر این اساس مراحل تکمیل مدارک طبق زمان بندی و مهلت ورود به ساختمان فدراسیون انجام می‌شود و بعد از ساعت ۱۶ هیچ فردی وارد فدراسیون نشده تا قوانین و مقررات به شکل دقیق اجرا شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر