کد خبر: ۸۸۴۵
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
در جهت برقرار شدن بیمه مداحان اهل بیت (ع) مقرر شد با استفاده از منابع پیش بینی شده در تبصره ۱۴ قانون بودجه تا سقف ۲۵۰۰ نفر از مداحان با اختصاص منابع مشمول بیمه شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و براساس تاکیدات مقام معظم رهبری مقرر شد با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی مداحان اهل بیت (ع) مشمول بیمه شوند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین در تشریح جلسه بررسی مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در راستای پیشبرد بهتر فعالیت‌ها و ماموریت‌های فرهنگی، گفت: این جلسه به منظور بررسی نیاز‌های عمدتا بودجه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی با حضور نمایندگانی از سازمان ثبت اسناد، سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون تلفیق، سازمان هدفمندی یارانه‌ها و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نایب رئیس مجلس: ۲۵۰۰ مداح بیمه می‌شوند

وی افزود: در جهت برقرار شدن بیمه مداحان اهل بیت (ع) مقرر شد با استفاده از منابع پیش بینی شده در تبصره ۱۴ قانون بودجه تا سقف ۲۵۰۰ نفر از مداحان با اختصاص منابع مشمول بیمه شوند، همچنین جهت تخصیص بودجه سازمان تبلیغات اسلامی به منظور پیش برد مسئولیت‌های فوریت دار این سازمان در ایام محرم و صفر و همچنین تولید محتوا‌های فرهنگی مقرر شد سازمان برنامه و بودجه، بودجه سازمان تبلیغات اسلامی را به صورت کامل تخصیص دهد.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های ملی و مذهبی مقرر شد بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز به صورت کامل تخصیص داده شود.

وی با اشاره به مشکل شناسه موسسات گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی جهت دریافت حمایت‌های مالی، گفت: قرار شد این شناسه به تعداد موردنیاز از طریق صفحه اختصاصی سازمان تبلیغات بدون نیاز به طی مراحل ثبت شرکت‌ها انجام شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱|
در انتظار بررسی: ۰|
غیر قابل انتشار: ۰
ساغی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
1
0
سلام خسته نباشید چطوری میتونم مداح و شاعر شعر آئینی اهل بیت رو معرفی کنیم که بیمه بشه و آیا این بیمه برای چاپ کتاب نوحه و اشعار مذهبی هاش رو هزینه چاپ کتاب را پرداخت میکنه
پاسخ