کد خبر: ۹۳۱۹
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
موسسات آموزشی که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه تبلیغ و تبیین معارف اسلامی می‌کنند از مزایای فراوانی برخوردار خواهند شد.

مسئول برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: موسسات آموزشی که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه تبلیغ و تبیین معارف اسلامی می‌کنند از مزایای فراوانی برخوردار خواهند شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، زینب ترابی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح شناسایی و ثبت موسسات آموزشی کشور درحال اجرا است و در این راستا موسساتی که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه تبلیغ و تبیین معارف اسلامی، تهیه و تولید محتوای آموزشی و محصولات سمعی و بصری میکنند می‌توانند با ثبت نام و عضویت در سازمان تبلیغات اسلامی از برخی مزایای در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

«موسسات آموزشی» از مزایای عضویت در سازمان تبلیغات اسلامی بهره مند می‌شوند

وی افزود: محور فعالیت‌های آموزشی در ۵ حوزه ۱- مذهبی و دینی (فقه و احکام، اخلاق اسلامی، عقاید اسلامی، مهدویت، شیعه شناسی، فرق و ادیان) ۲ – اجتماعی (مشاوره، خانواده، سبک زندگی، جمعیت و فرزندآوری، سواد رسانه، فضای مجازی) ۳ – تاریخ و سیاست (انقلاب اسلامی، جریان شناسی، تاریخ صدر اسلام، نکتب امامین انقلاب) ۴ – اقتصادی (اقتصاد اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی، فقه بازار) ۵ – فرهنگی (روایت گری، سیره شهدا، جبه مقاومت، اردو‌های جهادی) تعریف شده است.

مسئول برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به مزایای این طرح اشاره و بیان کرد: در اختیار گذاشتن سامانه آموزشی مبشران با ۳۱ هزار مخاطب و زیرساخت‌های سایت برای موسسات، شناسایی، شبکه سازی و هم افزایی میان موسسات سراسر کشور، معرفی موسسات برتر در شبکه‌های اجتماعی و سازمان صدا و سیما از مزایای این طرح هستند.

ترابی همچنین افزود: ارائه گواهینامه‌های معتبر آموزشی و رسمیت بخشیدن به آن‌ها و به کار گیری و استفاده از ظرفیت‌های موسسات برتر در برنامه‌های سازمانی ازحمله دیگر مزایای این طرح به شمار می‌روند.

مسئول برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: مدیران موسسات و مراکز آموزشی واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام اولیه از طریق آدرس اینترنتی https://amoozshtehran.formaloo.com/czq9d و یا تماس با شماره‌های ۷۷۵۱۵۶۵۰ – ۷۷۵۳۰۰۸۸ داخلی ۱۳۶ تماس حاصل فرمایند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر