کد خبر: ۹۴۱۷
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
در تصادف یک دستگاه خودرو تریلی و مینی بوس در جاده شوشتر، جاده کمربندی گاومیش آباد ۱۶ کشته و ۸ مصدوم شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام پنج تیم عملیاتی برای امدادرسانی در حادثه تصادف صبح امروز در محور شوشتر جاده کمربندی گاومیش آباد خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر؛ امیرعباس نجفی گفت: تصادف مرگبار یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی مینی بوس در محور مواصلاتی شهرستان شوشتر، جاده کمربندی گاومیش آباد حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز به وقوع پیوست و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب چهار تیم عملیاتی از شعب شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان به محل حادثه اعزام شده اند.

۱۳ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف تریلی و مینی‌بوس در شوشتر

وی با بیان اینکه در این حادثه تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده ۱۲ نفر هم مصدوم شده اند؛ که به وسیله آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۱ مصدوم رهاسازی شدند

براساس گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر؛ شمار جانباختگان در این حادثه با توجه به فوت ۴ نفر از مصدومان در بیمارستان تاکنون به ۱۳ نفر رسیده و ۱۱ نفر هم مصدوم شده اند. با توجه به شدت حادثه، تعداد تیم‌های عملیاتی حاضر در صحنه هم به پنج تیم افزایش یافته است.

افزایش شمار جانباختگان حادثه

تا این لحظه شمار فوتی‌های حادثه تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران فصلی در خوزستان، ۱۶ کشته و ۸ مصدوم بر جا گذاشته است.

امدادرسانی در این حادثه ادامه دارد و خبر تکمیل می‌شود...

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر