کد خبر: ۹۹۷۳
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
نام نویسی سربازان دارای مدرک مهارت برای دریافت وام اشتغال از امروز در دفاتر پلیس +۱۰ آغاز شد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نام نویسی سربازان دارای مدرک مهارت برای دریافت وام اشتغال از امروز در دفاتر پلیس +۱۰ آغاز شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما؛ سردار محمدجواد زاده کمند افزود: سربازانی که دوره خدمت وظیفه آن‌ها به پایان رسیده و در طی دوره موفق به مدرک مهارت آموزی شده اند می‌توانند به این دفاتر برای نام نویسی و دریافت وام مراجعه کنند.

نام نویسی سربازان برای وام اشتغال آغاز شد

وی ادامه داد: این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود که اگر فردی صرفا دریافت وام انفرادی نماید می‌تواند صد میلیون تومان دریافت کند، اما اگر قصد ایجاد اشتغال گروهی دارد تا ۴ میلیارد تومان هم امکان پرداخت وجود دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با بیان اینکه در بودجه شصت هزار میلیارد تومانی دولت برای ایجاد اشتغال درصدی از آن برای سربازان دارای مدرک مهارت آموزی در نظرگرفته شده است یاد آور شد:پارسال به علت برخی مشکلات همچون سود بالای وام فقط به سه هزار نفر از سربازان وام اشتغال پرداخت شد، اما از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت شده است که با ابلاغ این مهم به مراکز پلیس به علاوه ۱۰ از این به بعد باید شاهد تسهیل فرایند آن باشیم.

سردار زاده کمند تصریح کرد: از سال ۹۶ یک میلیون و دویست هزار نفر از سربازان در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده اند که از این تعداد ۷۵۰ هزار نفر موفق به دریافت این مدرک شده اند.

وی در پایان تاکید کرد:قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه موضوع پرداخت وام به این دسته از سربازان را در صورت بروز مشکل رصد، پیگیری و رفع خواهد کرد.

تعداد بازدید : 22
گزارش خطا
برچسب ها: وام سربازی
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر