کد خبر: ۱۰۲۴۳
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
با توجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در دنیا، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضروری است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش صندلی پرواز و توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اکوپل نیوز از شرکت هواپیمایی آسمان، نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در دیدار با ابوذر شیرودی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان تاکید کرد: با توجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در دنیا، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضروری است.

توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان، دستور کار صندوق بازنشستگی کشوری

وی توسعه ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان را موجب سربلندی مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری دانست و افزود: صندوق بازنشستگی کشور تلاش می‌کند از تمام ظرفیت‌های خود در حد توان برای حمایت از شرکت آسمان استفاده کند.

ترکی بر ضرورت حمایت‌های مالی از شرکت آسمان برای توسعه ناوگان و پیگیری‌های جدی بابت تأمین تسهیلات تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تأمین حمایت‌های مورد نیاز از شرکت آسمان، این شرکت بتواند با افزایش صندلی پرواز، رشد روزافزون داشته باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد و استراتژی هواپیمایی آسمان پرداخت و گفت: شرکت هواپیمایی آسمان ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از همه این ظرفیت‌ها برای رشد و اعتلای صنعت هوایی کشور استفاده خواهیم کرد.

ابوذر شیرودی اظهار داشت: ارتقای ایمنی پرواز‌ها به عنوان اولویت اصلی شرکت هواپیمایی آسمان بوده و بهبود ایمنی و حفظ جان مسافر از مهمترین رسالت‌های خود می‌دانیم.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های نعمت الله ترکی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت هواپیمایی آسمان، افزود: توسعه ناوگان، جلب رضایت مسافران، جذاب سازی سفر با ناوگان آسمان از اولویت‌های مهم شرکت آسمان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر