کد خبر: ۱۰۳۱۲
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با تصویب شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت میزبان برگزاری بیست و هفتمین دوره این رویداد شد.

با تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت ملی نفت ایران، تفاهمنامه همکاری برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مابین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب امضا شد و بر این اساس بیست و هفتمین دوره این رویداد، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

شهر آفتاب، میزبان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت شد

این تفاهمنامه توسط مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و مدیر نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب امضا شد.

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت مهمترین رویداد نمایشگاهی ایران است که بیشترین مشارکت کننده داخلی و خارجی را در سال‌های گذشته داشته است و بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری این رویداد که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت‌های اکتشاف و تولید، سازندگان کالا و تجهیزات، انجمن‌ها و بخش‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود در دوره بیست و هفتم در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب که در جنوب شهر تهران قرار دارد، با توجه به ویژگی‌های مناسب و منحصر بفرد از جمله وجود سالن‌های مدرن، استاندارد و ویژه نمایشگاهی و مطابق با نمایشگاه‌های معتبر دنیا، عدم مشکلات ترافیکی و دوری از مسیر‌های پرترافیک مرکز شهر، دسترسی به مترو از نقاط مختلف شهر تهران و سرویس‌های اختصاصی حمل و نقل عمومی و پشتیبانی کامل از سوی شهرداری تهران، دسترسی سریع به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد و هتل‌های با کیفیت مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی، امکانات رفاهی و تشریفاتی مناسب و فضا‌های عمومی مانند پارکینگ وسیع با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو، انبار و سرویس‌های پذیرایی، قابلیت انتقال تجهیزات سنگین به دلیل دسترسی بهتر ترافیکی و... آمادگی برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه نفت به عنوان بزرگترین رویداد صنعت نفت کشور و یکی از معتبرترین رویداد‌های صنعت نفت جهان را دارد.

شایان ذکر است، پیش ثبت نام بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بزودی آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
برچسب ها: نمایشگاه
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر