کد خبر: ۱۰۳۸۰
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۵
چهار نهاد و سه شخص در ایران و ترکیه به دلیل مشارکت در تهیه تجهیزات از جمله موتور پهپاد، برای حمایت از برنامه پهپادی و تسلیحاتی ایران در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفتند.

آمریکا روز سه‌شنبه اول فروردین، تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع و اعلام کرد تحریم‌های تازه برنامه تسلیحاتی و پهپادی جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش اکوپل نیوز؛ بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، چهار نهاد و سه شخص در ایران و ترکیه به دلیل مشارکت در تهیه تجهیزات از جمله موتور پهپاد، برای حمایت از برنامه پهپادی و تسلیحاتی ایران در فهرست تحریم‌های جدید واشینگتن قرار گرفتند.

آمریکا ۴ نهاد و سه شخص در ایران و ترکیه را در ارتباط با برنامه پهپادی ایران تحریم کرد

امان‌الله پایدار، اصغر محمودی و همچنین مورات بوکی، شهروند ترکیه، فعال در شرکت هوافضای «اوزون» مستقر در ازمیر، همراه مرکز تحقیقاتی علوم و فن‌آوری‌های دفاعی، شرکت مهندسی فرازان، شرکت سلین تکنیک و شرکت اوزون ترکیه در فهرست تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

بر اساس اعلام دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، این شرکت‌ها شبکه تدارکاتی را تشکیل می‌دهند که به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

گزارش خطا
برچسب ها: تحریم
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر