کد خبر: ۱۰۴۲۰
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
هر کس هر ابهام، سوال، انتقاد و یا اعتراضی دارد در خدمت آن‌ها هستم و در مورد مسائلی در حوزه اختیارات من است با آن‌ها گفتگو کنم.

رئیس قوه قضاییه سال گذشته با اعلام فراخوان گفت‎وگوی نتیجه‌محور با گروه‌های مختلف اجتماعی پای صحبت افراد زیادی نشست که با واکنش مثبت کارشناسان همراه بود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای از ابتدای تصدی در ریاست قوه قضاییه و در دوره تحول و تعالی دستگاه قضا با گروه‌ها و اقشار مختلفی از جامعه دیدار داشته است و نقطه نظرات آن‌ها را شنیده است.

حضور در جمع دانشجویان، دیدار با اقشار مختلف مردم در سفر‌های استانی، برگزاری نشست و گفتگو با نخبگان و صنعتگران از برنامه‌های مهم رئیس عدلیه از ابتدای تصدی در ریاست قوه قضاییه بوده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در جلسه هجدهم مهرماه سال گذشته شورای عالی قوه قضاییه در فراخوانی مهم خطاب به تمامی جریان‌های سیاسی، گروه‌ها، دسته‌جات و مردم، گفت: هر کس هر ابهام، سوال، انتقاد و یا اعتراضی دارد در خدمت آن‌ها هستم و در مورد مسائلی در حوزه اختیارات من است با آن‌ها گفتگو کنم.

تعداد بازدید : 2

چنین دعوتی با توجه به اعلام رئیس قوه قضاییه در خصوص پذیرش انتقاد‌های مستدل و اصلاح رویه‌هایی که منتقدین بتوانند به‌صورت منطقی نقص آن را اثبات کند دارای اهمیتی مضاعف است.

فراخوان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به تمامی جریان‌های سیاسی، گروه‌ها، دسته‌جات و مردم با واکنش مثبت کارشناسان همراه شد.

رئیس قوه قضاییه: با مردم گفتگو کنیم (فیلم)

گزارش خطا
برچسب ها: قوه قضاییه
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر