کد خبر: ۱۰۷۱۱
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
آنچه می‌توانیم تأیید کنیم پنج میلیون نفر است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است.

وزیر کشور روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت ادعای مورد هدف قرار گرفتن زیر ساخت‌های موشکی در خرم آباد را تکذیب کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران درباره شنیده شدن صدای مهیب در خرم آباد گفت: بنا بر اعلام مراجع رسمی، به دلیل عمق زیاد زلزله، دستگاه‌های لرزه‌نگار به درستی نتوانستند آن را تشخیص بدهند و صدای ادعایی شنیده شده، خبرسازی بود.

وی همچنین افزود: آنچه که مطرح است همان تکانه و لرزش بوده است. مطلبی که همان شب منتشر شد، اطلاعات نادرستی بود و منبع رسمی نداشت.

وزیر کشور: ۵ میلیون مهاجر افغانستانی داریم/حمله به زیرساخت‌های موشکی را تکذیب کرد

اتباع غیرقانونی باید به کشور خود بازگردانده شوند

دکتر وحیدی همچنین در جمع خبرنگاران درباره اتباع غیرقانونی اظهار داشت: وضعیت مهاجرین و اتباع خارجی به موضوع مهمی تبدیل شده است که در دستور همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور قرار دارد.

وزیر کشور با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای ساماندهی اتباع خارجی و مهاجران اضافه کرد: بر اساس برنامه طراحی شده نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام خواهد شد و در دستور کار است.

وحیدی یادآورشد: اتباع غیر قانونی باید به کشور خود بازگردانده شوند و کسانی که مجوز حضور دارند، ساماندهی شوند.

وزیر کشور درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تأیید کنیم پنج میلیون نفر است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است؛ برخی مطالب منتشر شده، براساس آمار‌های غیردقیق و تبلیغاتی است و ما در حال ساماندهی این موضوع هستیم.

تیم بازرسی ایران در عراق

وحیدی درباره اتمام حجت به دولت عراق برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی تا ۲۸ شهریور هم اظهار داشت: تیم بازرسی برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌ها به عراق رفته است و نتایج را اعلام خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر