کد خبر: ۱۰۸۱۰
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
۴ یا ۵ نقطه از سوی شهرداری تهران برای احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت انتخاب شده است، ولی نهایی نشده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: آرامستان‌های جدید تهران در چند نقطه از پایتخت احداث می‌شوند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از تسنیم، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارشی توسط نظری؛ معاون خدمات شهری شورای شهر تهران در ارتباط با اقدامات شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری به اعضای شورا ارائه خواهد شد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده از سوی ستاد استقبال از مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: در این ارتباط اقداماتی از سوی شهرداری تهران در راستای کاهش ترافیک در مهرماه انجام شده است؛ ضمن اینکه ۹۷ دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شده است، علاوه بر اینکه در تماسی که بنده شب گذشته با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی داشتم عنوان شد که قرار است در دو مرحله ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز وارد حوزه حمل نقل و پایتخت شوند.

قبرستان‌های جدید در تهران احداث می‌شوند

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با احداث دروازه قرآن در پایتخت گفت: در این ارتباط جلسه‌ای با اساتید دانشگاه و پیشکسوتان در حوزه شهرسازی برگزار شد و در این جلسه پیشنهادی مطرح شد به جای احداث دروازه، میدان قرآن احداث شود و قرار شد در جلسه دیگر این پیشنهاد مورد بررسی قرار بگیرد.

چمران در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه شهرداری تهران اعلام کرده است که یکی از محل‌های احداث آرامستان جدید اطراف کوه بی‌بی شهربانو است، نظر شما در ارتباط با این جانمایی چیست، گفت: در ارتباط با این مسئله نظری ندارم ضمن اینکه هنوز احداث آرامستان‌های جدید بررسی نشده است.

وی بیان کرد: ۴ یا ۵ نقطه از سوی شهرداری تهران برای احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت انتخاب شده است، ولی نهایی نشده، ضمن اینکه ما بنا داریم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و همچنین دسترسی مناسب شهروندان در چند نقطه و پهنه اقدام به احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت کنیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در همین ارتباط پیشنهاداتی برای ایجاد آرامستان از جمله در غرب، شرق، شمال شرق و شمال غرب داده شده است تا آرامستان‌های جدید احداث شوند، ولی همانطور که گفته شد به نقطه نهایی نرسیده‌ایم.

چمران همچنین در ارتباط با تراموا در پایتخت نیز گفت: در این خصوص نیز یک جلسه برگزار شده است، اما هنوز مطالعات آن کامل نشده و به شورا ارسال نشده است و به محض ارسال مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین شاهد ارائه نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورای شهر تهران خواهیم بود و در ادامه به گزارش حسابرسی مجموعه شهرداری تهران خواهیم پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر