کد خبر: ۱۰۸۲۸
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
بزرگترین مزایده خودرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با عرضه یک هزار و ۳۶۷ خودرو آغاز شد.

صبح امروز و با حضور مسئولان کشوری و استانی، بزرگترین مزایده خودرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با عرضه یک هزار و ۳۶۷ خودرو در پی دستور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان مبنی بر تعیین و تکلیف این خودرو‌ها، آغاز شد.

به گزارش اکوپل نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین آغاز بزرگترین مزایده فروش خودرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزار و ٣۶٧ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیفی مواد مخدر آماده فروش است.

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه سال گذشته از پارکینگ مرکزی خودرو‌های توقیفی و ضبط شده پرونده‌های مواد مخدر بازدید و دستور ویژه‌ای در رابطه با تعیین تکلیف خودرو‌هایی که بعضاً از سال ١٣٨٢ در این پارکینگ‌ها دپو شده بودند، صادر کرد.

رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی در استان برای انجام کار‌های قضایی، اداری و کارشناسی خودرو‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، اظهار داشت: در چند ماه گذشته تعداد هزار و ١٠ دستگاه خودروی توقیفی مواد مخدر به مزایده گذاشته شد که حدود ۷۵ درصد آن‌ها به فروش رفت و تحویل خریداران شد و امروز نیز بیش از هزار و ۳۶۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مزایده گذاشته شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از نیرو‌های فراجا در امر مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان بیان کرد: باید تمام توان و تلاشمان را روی محموله‌های کلان و مبارزه با باند‌های فروش مواد مخدر بگذاریم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: هدف از برگزاری این مزایده جلوگیری از متضرر شدن بیت‌المال و ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر