کد خبر: ۱۰۸۸۱
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
ارتش اسرائیل اسامی ۹ سرباز کشته شده در نبرد روز سه‌شنبه در غزه را منتشر کرد. بدین ترتیب، تعداد سربازان کشته شده از ۷ اکتبر به ۳۲۶ رسید.

پالتل و جاوال دو شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی بامداد چهارشنبه اعلام کردند که تلفن و اینترنت در غزه برای دومین بار در پنج روز گذشته قطع شد. آژانس‌های ارائه کننده کمک‌های بشردوستانه هشدار دادند که این قطعی‌ها به‌شدت کار آن‌ها را در وضعیت وخیم غزه مختل می‌کند.

گروه حامی دسترسی به اینترنت، نت‌بلاکس هم صبح چهارشنبه تایید کرد که ارتباطات اینترنتی در غزه تقریبا به طور کامل قطع شده است. خبرگزاری آسوشیتدپرس هم گزارش داد که برقراری ارتباط تلفنی با غزه غیرممکن شده است.

اگرچه بیش از نیمی از ۲.۳ میلیون فلسطینی ساکن شمال نوار غزه خانه‌های خود را ترک کرده‌اند، اما هنوز چند صد هزار نفر در این منطقه که به صحنه نبرد نیرو‌های اسرائیلی و حماس بدل شده، حضور دارند. طبق گزارش‌ها، سربازان و تانک‌های اسرائیلی همچنان در حال پیشروی در شهر غزه هستند.

۹ سرباز اسرائیلی در نبرد غزه کشته شدند

ارتش اسرائیل: به ۱۱ هزار هدف در غزه حمله کردیم

ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگی که با حمله موشکی حماس در ۷ اکتبر آغاز شد، بیش از ۱۱ هزار مرکز را در نوار غزه هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود تاکید کرد: این اهداف متعلق به سازمان‌های فلسطینی مستقر در نوار غزه بوده‌اند.

۹ سرباز اسرائیلی در غزه کشته شدند

ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اسامی ۹ سرباز کشته شده در نبرد روز سه‌شنبه در غزه را منتشر کرد.

بدین ترتیب، تعداد سربازان کشته شده از ۷ اکتبر به ۳۲۶ رسید. به گفته ارتش اسرائیل، دو سرباز دیگر روز سه‌شنبه در جریان درگیری‌ها در غزه به شدت مجروح شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر