کد خبر: ۱۱۸۱
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
دو جوان کهگیلویه و بویراحمد در رودخانه آبشار یاسوج غرق شدند.

یکی از این جوان‌ها غرق و دیگری برای کمک به دوستش خود را به آب می‌اندازند که هر ۲ غرق می‌شوند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در رودخانه بشار یاسوج و در حوالی روستای ده برافتاب غرق شدند.

به گزارش ایرنا جهانبخش وحدت نژاد روز شنبه در این باره اظهار داشت: بعدازظهر روز جمعه گذشته در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر غرق شدن ۲جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در رودخانه بشار واقع در روستای ده برافتاب، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

یاسوج


وی افزود: تلاش نیرو‌های اورژانس برای نجات جان این ۲جوان بی نتیجه ماند، زیرا مدت زیادی از غرق شدگی آن‌ها می‌گذشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: یکی از این جوان‌ها غرق و دیگری برای کمک به دوستش خود را به آب می‌اندازند که هر ۲ غرق می‌شوند.


امسال با گرم شدن هوا و افزایش تمایل به شنا کردن در آب‌های سطحی، ۹ نفر در رودخانه‌های استان به دلیل غرق شدگی جان باخته اند.

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ۱۴ نفر در رودخانه ها، سد‌ها و آبگیر‌های کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: بر اساس آمار‌های موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وحدت نژاد گفت: با توجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنید.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر