- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
بررسی آمار افرادی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، نشان میدهد که تهرانیها همچنان و مانند ماههای گذشته در صدر این لیست قرار دارند و بیش از ۱۸ هزار تهرانی در این سامانه ثبت نام کرده اند.
به گزارش اکوپل نیوز، تازهترین آمارها نشان میدهد که در تیر ماه سال جاری، تعداد ۸۹ هزار و ۱۲۰ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شدهها نیز با عبور از ۱۱۲ هزار سهام دار در این ماه به ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد رسیده است.
بر این اساس، در خرداد سال جاری تعداد ثبت نام در سامانه سجام ۷۶ هزار و ۲۱۴ و تعداد احراز هویت شدهها نیز ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ مورد بوده است.
طبق این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۸ هزار و ۸۸۰ مورد، اصفهان با ۶۳۸۷ مورد، خوزستان با ۶۲۵۳ مورد، کرمان با ۶۲۲۷ مورد و خراسان رضوی با ۵۷۸۹ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شدهها در کل کشور قرار دارند.
از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان ایلام با ۵۵۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۵۶۴، چهارمحال و بختیاری با ۶۵۲، خراسان جنوبی با ۶۷۰ و سمنان با ۷۰۲ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شدههای در بین سایر استانها قرار دارند. این درحالی است که در خردادماه هم تهرانیها با ۱۶ هزار و ۶۶۱ مورد در صدر لیست ثبت نامیها در سجام ایستاده بودند.
سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهمتر از همه، یکپارچگی سامانههای اطلاعاتی شده است.