- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رویترز، گوگل تصمیم دارد فرایند هدفمند سازی تبلیغات براساس سن، جنسیت یا علایق را برای افراد کمتر از ۱۸ سال ممنوع کند.
همچنین این شرکت تصمیم دارد قابلیت «تاریخچه موقعیت مکانی» را در سراسر جهان برای کاربران کمتر از ۱۸ سال خاموش کند.
این قابلیت اطلاعات مکانی کاربر را ردیابی میکند.
در کنار موارد گفته شده گوگل فرایند مسدود سازی تبلیغات مبتنی بر گروههای سنی را برای افراد زیر ۱۸ سال گستردهتر و علاوه بر آن فیلترهای جستجوی ایمن برای این دسته از کاربران فعال میکند.
گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد مشغول ارائه سیاست جدیدی برای تمام کاربران زیر ۱۸ سال و والدین یا قیم آنها است تا در صورت درخواست، تصاویر افراد زیر سن قانونی از نتیجه جستجوی گوگل حذف شود.
البته این بخشی از تغییرات شرکت در خصوص کاربران زیر سن قانونی است.
این درحالی است که پیش از این بسیاری از پلتفرمهای آنلاین به دلیل تأثیرشان بر ایمنی، حریم خصوصی و سلامت کاربران کودک و نوجوان تحت بررسیهای موشکافانه قانونگذاران و رگولاتورها بودهاند.
میندی بروکس مدیر عامل بخش کودکان و خانوادههای گوگل در این باره میگوید: برخی کشورها در حال تصویب قوانینی در این حوزه هستند.
ما علاوه بر اطاعت از این قوانین، به دنبال راههایی هستیم تا سرویسی سازگار با قوانین و همچنین قابلیتهای برای کنترل سرویس برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهان ارائه کنیم.