کد خبر: ۱۸۲
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
فروش فیش حج عمره و همچنین خرید حج عمره باید تحت نظر دفاتر کارگزاری مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام شود و به سایت‌ها و افراد سودجویی که در این راستا به تبلیغ می‌پردازند، مراجعه نکنید.

فروش فیش حج عمره و همچنین خرید حج عمره باید تحت نظر دفاتر کارگزاری مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام شود و به سایت‌ها و افراد سودجویی که در این راستا به تبلیغ می‌پردازند، مراجعه نکنید و مراقب افراد سودجو باشید.

به گزارش اکوپل نیوز، بنابر اعلام نورا سیر، عمره مفرده مناسکی است که به منظور زیارت کعبه در طول سال انجام می‌شود فق‌ها، انجام حج عمره را مانند حج، بر هر مسلمانی که شرایط حج عمره را داشته باشد و برای آن مستطیع باشد، یک بار در طول عمرش واجب و بیش از یکبار را مستحب می‌دانند. طبق احادیث حج عمره مفرده ماه رجب، بافضیلت‌تر از عمره مفرده در ماه‌های دیگر است.

قیمت فیش حج عمره چه قدر است؟

حج عمره به ترتیب از هفت عمل احرام، طواف، نماز طواف، سعی بین صفا و مروه، تقصیر یا حلق، طواف نساء، نماز طواف نساء تشکیل شده است در تفاوت حج عمره با تمتع میتوان گفت که حج عمره مفرده طواف نساء و نماز طواف نساء هم دارد.

واگذاری فیش حج عمره بر اساس قانون سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت، شیوه واگذاری قانونی اسناد عمره یا فیش عمره را اعلام نموده است.

براساس مندرجات قبوض ودیعه‌گذاری حج عمره و ضوابط سازمان حج و زیارت شخص ودیعه‌گذار حج عمره می‌تواند با رعایت شرایط تعیین شده، قبض عمره خود را واگذار نماید.

متقاضیان فروش حج عمره درخواست خود را در هر استانی که ودیعه‌گذاری عمره کرده‌اند و سکونت دارند میتوانند ثبت کنند و سپس با انتخاب کارگزاران دارای مجوز حج و زیارت اقدام به نقل و انتقال اولویت قبوض حج عمره کنند.

فروش فیش حج عمره و همچنین خرید حج عمره باید تحت نظر دفاتر کارگزاری مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام شود و به سایت‌ها و افراد سودجویی که در این راستا به تبلیغ می‌پردازند، مراجعه نکنید و مراقب افراد سودجو باشید.

سامانه جامع فیش حج نوراسیر نقش موثری در کوتاه کردن دست واسطه‌ها و سودجویان دارد و ودیعه‌گذاران فیش حج عمره و متقاضیان خرید حج عمره می‌توانند از این بستر با ارتباط مستقیم با مشاوره رایگان کارشناسان هر استان اولویت تشرف حج عمره خود را به افراد واجد شرایط واگذار کرده یا نسبت به خرید حج عمره اقدام نمایند و از ثواب حجی که فرد به این واسطه مشرف می‌شود، بهره‌مند شود و یا نایب‌الزیاره آن‌ها باشد البته توجه داشته باشید که با توجه به محدودیت تعداد حجاج در هر سال و افزایش تعداد متقاضیان و تورم سالیانه قیمت حج عمره سالانه افزایش می‌یابد.

چه کسانی می‌توانند فیش حج عمره را به فروش برسانند؟

برای سفر به حج عمره، باید یکی از انواع فیش حج عمره را خریداری نمود. افرادی که در سال ۹۰ با اعلام سازمان حج و زیارت با مراجعه به بانک‌های عامل فروش فیش حج عمره بانک ملت از طریق سازمان حج اقدام به سپرده گذری درحج عمره نمودند و قبض سپرده گذاری عمره خود را از بانک مربوطه دریافت نموده اند قادر به واگذاری فیش خود می‌باشند.

در حال حاضر چند سالی است که حج عمره لغو شده است. نقل و انتقال فیش تنها با حضور اشخاص فروشنده و خریدار با همکاری دفاتر زیارتی مجاز حج و زیارت انجام می‌گردد حتما قبل از پرداخت قیمت فیش حج عمره از مشاوران استانی سامانه فیش حج نوراسیر مشاوره بگیرید.

نکات مهم در فروش و خرید فیش حج عمره

۱- فیش حج عمره را بصورت وکالتی نفروشید یا نخرید، زیرا سازمان حج و زیارت در مورد فیش عمره که وکالتی خریداری شده اند مجوز انتقال صادر نمی‌کند.

۲- شما فقط میتواند فروش و خرید فیش حج عمره را در استان خود انجام دهید.

۳- قیمت حج عمره را می‌توانید در هنگام تنظیم صلح نامه و قبل از امضا در دفتر اسناد رسمی دریافت نمایید.

۴- فروش و خرید فیش حج عمره را فقط در دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام دهید تا مشکلات بعدی گریبان گیر شما نشود.

۵- خرید فیش حج عمره و فروش فیش عمره تنها با حضور اشخاص فروشنده و خریدار در دفاتر زیارتی مجاز و فعال دارای مجوز سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.

۶- قبل از خرید و فروش فیش حج عمره از سامانه جامع فیش حج نوراسیر مشاوره رایگان بگیرید این سامانه جهت رفاه حال شما در جهت حفظ منافع گیرنده و واگذار کننده عمره ایجاد شده است.

مدارک لازم برای نقل و انتقال فیش عمره

برای خریدار فیش حج عمره (انتقال گیرنده): (اصل و کپی) شناسنامه تمامی صفحات + کارت ملی

برای فروشنده فیش حج عمره (انتقال دهنده): علاوه بر اسکن یا کپی شناسنامه و کارت ملّی و فیش واریزی کارت عمره

قیمت فیش حج عمره چه قدر است؟

مطمئنا قبل از فروش و خرید فیش حج عمره باید از قیمت عمره آگاهی داشته باشید. برای دانستن این مورد می‌توانید به سامانه جامع فیش حج نوراسیر یا دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کرده و از قیمت فیش حج عمره با خبر شوید.

حتما قیمت فیش حج عمره ۹۰ با سایر کارت‌های ودیعه عمره متفاوت است و عواملی مانند قیمت دلار، سال اعزام، شهر اعزام و قیمت اعلام شده از سوی حج و زیارت می‌تواند سبب افزایش یا کاهش قیمت فیش عمره شود.

البته باید بدانید با قطعیت نمی‌توانیم قیمت حج عمره را اعلام کنیم، زیرا این مورد امری توافقی بین خریدار و فروشنده است. برای همین حتما قبل از نقل و انتقال از سامانه جامع فیش حج نوراسیر مشاوره رایگان بگیرید.

گزارش خطا
برچسب ها: حج عمره
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر