کد خبر: ۲۱۳۸
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹
رئیس بسیج رسانه کشور:
رسالت خبرنگاران و روزنامه نگاران یک رسالت سنگین بوده است و در این راستا خبرنگاران نباید نقش خود را کم بگیرند و باید بدانند در مقابل آنچه می‌نویسند باید پاسخگو باشند.

رئیس بسیج رسانه کشور از عضویت ۱۵ هزار نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور در سازمان بسیج رسانه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ کانون بسیج در شهر‌های مختلف کشور فعال است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، مسعود بصیری، شامگاه، ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان از عضویت ۱۵ هزار نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور در سازمان بسیج رسانه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ کانون بسیج در شهر‌های مختلف کشور فعال است.

وی به ورود بسیج رسانه به عرصه تولید و انتشار محتوا اشاره و بیان کرد: شناسایی تهدیدات دشمنان و مقابله با توطئه رسانه‌های بیگانه از وظایف اصلی بسیج رسانه است.

خبرنگاران باید بدانند در مقابل آنچه می‌نویسند باید پاسخگو باشند

رئیس بسیج رسانه کشور ادامه داد: ما مردم ایران برای حفاظت و حراست از خاک کشور جان می‌دهیم و خانواده‌ها با افتخار از شهدا یاد می‌کنند، در کنار این امر ما مردم را از یاد برده‌ایم و دشمنان با توطئه رسانه‌ای خود هر روز یکی یکی مغز جوانان ما را تسخیر می‌کنند که این امر خطیر را رسانه‎ها برعهده دارند.

بصیری افزود: رسالت خبرنگاران و روزنامه نگاران یک رسالت سنگین بوده است و در این راستا خبرنگاران نباید نقش خود را کم بگیرند و باید بدانند در مقابل آنچه می‌نویسند باید پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر راه‌اندازی نظام صنفی خبرنگاران در استان کردستان همزمان با سراسر کشور افزود: در این عرصه باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در استان‌ها ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‎های کشور حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از همه مشکلات و مسائل جامعه می‌نویسند، اما از انعکاس مطالبات و مسائل خود غافل هستند، اظهار کرد: دولت باید همانگونه که برای بخش سلامت و بهداشت و آموزش و پرورش هزینه و سرمایه‌گذازی می‌کند برای فرهنگ مردم، عزت و شرف مردم و حوزه رسانه سرمایه‌گذاری کند.

رئیس بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران موجب می‌شود تا بتوانیم فعالان این عرصه را پالایش و مورد ارزیابی قرار دهیم و عرصه را برای فعالیت مؤثر اصحاب رسانه فراهم کنیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر