کد خبر: ۱۹۲۱
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
قصد داریم با انجام اقدامات متناسب در تمام بخش‌ها، دوره‌ای مُشعشع در فضای فرهنگی و هنری کشور ایجاد کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قصد داریم با انجام اقدامات متناسب در تمام بخش‌ها، دوره‌ای مُشعشع در فضای فرهنگی و هنری کشور ایجاد کنیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی، در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام نه فقط بصورت زبانی بلکه در عمل صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه چتر حمایتی بالای سر اهالی فرهنگ و هنر شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: این امر بر محور صندوق حمایت از هنرمندان انجام می‌شود.

دوره‌ای مُشعشع در فضای فرهنگی و هنری کشور ایجاد می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از زمستان ۹۸ تاکنون و تاثیر آن بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها، اواسط امسال باید وضعیت بد همه گیری کرونا پایان می‌یافت که محقق نشد، با این حال با اتخاذ تمهیداتی می‌توان برای برپایی برخی از رویداد‌های فرهنگی و هنری اقدام کرد.

اسماعیلی اظهار داشت: در فضای فرهنگی و رسانه‌ای باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود و برنامه دولت نیز حمایت از همه اصحاب این عرصه است.

وی با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون اهالی فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: همه افراد دارای "هنر کارت" و دیگر هنرمندان و فعالان فرهنگی باید واکسینه شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره حمایت از موسسات رسانه‌ای هم گفت: با سیاست‌های جدید، پیشتیبانی از این بخش‌ها از جمله در زمینه بیمه خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه‌ها افزایش خواهد یافت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر