کد خبر: ۲۶۴۹
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
سعید کرمی دارای دکترای حقوق خصوصی، علاوه بر سوابق نویسندگی، آموزشی، پژوهشی و مسئولیت‌های حقوقی و اجرایی در شهرداری و مراکز فرهنگی و علمی، مدیرعاملی موسسه انتشارات سروش را نیز در کارنامۀ خود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سعید کرمی را به عنوان مشاور وزیر در بازسازی ساختار‌های حقوقی عرصه فرهنگ منصوب کرد.

«سعید کرمی» مشاور وزیر در بازسازی ساختار‌های حقوقی عرصه فرهنگ شد

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمد مهدی اسماعیلی خطاب به سعید کرمی آمده است:

«بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر سعید کرمی

با عنایت به شناخت عمیقی که از توانمندی، دانایی و تجربه متراکم شما به مسائل و موضوعات حقوقی و فرهنگی و ساختار اجرایی کشور سراغ دارم، جناب‌عالی را به‌عنوان «مشاور وزیر در بازسازی انقلابی ساختار‌های حقوقی عرصه فرهنگ» در وزارت متبوع منصوب می‌نمایم.

همفکری و همیاری و مشورت با صاحب‌نظران و نخبگان حقوقی و مدیران باتجربه و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر از اولویت‌های موردنظر است.

توفیقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند قادر متعال خواستارم.»

سعید کرمی دارای دکترای حقوق خصوصی، علاوه بر سوابق نویسندگی، آموزشی، پژوهشی و مسئولیت‌های حقوقی و اجرایی در شهرداری و مراکز فرهنگی و علمی، مدیرعاملی موسسه انتشارات سروش و معاونت فرهنگی و تولید موسسه انتشاراتی امیرکبیر را نیز در کارنامۀ خود دارد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر