کد خبر: ۳۶۵۹
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تنها راه تک قطبی شدن جهان یک شرط دارد آغاز جنگ جهانی سوم در آسیای شرقی نزدیک مرز‌های چین یا خاورمیانه خواهد بود.

دکتر جواد دوستی، اقتصاددان در یادداشت اختصاصی که در اختیار اکوپل نیوز قرار داده، نوشته است:

سوسیالیست‌ها و مارکسیست‌ها در دهه گذشته و حال موفق به اجرای تفکرات و سیاست‌های سرمایه داری با عنوان کاپیتالیسم شده و تسلط مالی و اقتصادی و سیاسی را در اکثر کشور‌های دنیا در اختیار استبدادی خویش گرفته و با رفتار خاص بورژوایی و با حمایت سیاست مداران و قانون گذاران و تسلط بر آن‌ها درصدد ورشکستگی جهان و ایجاد بستر مناسب برای آغاز جنگ جهانی سوم هستند؛

لذا مهم‌ترین مناطق جنگ خیز منطقه تایوان با چین و حمایت آمریکا و اروپا از تایوان است و یا کشمیر، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، رژیم اشغالگر قدس و احتمال بیشتر کره شمالی با آمریکا خواهد بود.

شروع جنگ جهانی سوم با برنامه کاپیتالیسم

قطعا آمریکا در این امر یک طرف جنگ است تا قدرت اول اقتصادی دنیا را که از سال ۲۰۱۵ به چین باخته با ایجاد و زمینه سازی جنگ به نفع خود برگردانده غافل از آنکه دیگر آمریکا و برخی کشور‌های قدرتمند اروپایی از اعداد اول قدرت جهانی خارج شده اند.

پر واضح است که تغییر بسیار نرم جایگاه ژنرال دنیا در سال ۲۰۱۵ آثار بسیار مخربی در اقتصاد آمریکا داشته و هجمه اغتشاشات سال ۲۰۱۹ در آمریکا یا فرانسه خارج از این موضوع نیست و اگر شیوع بیماری کوید ۱۹ نبود، آمریکا در مسیر فروپاشی قرار می‌گرفت و چه ساده لوحانه چین سیاست همه گیر کوید ۱۹ را صرفا بخاطر حذف ترامپ از دوره دوم ریاست جمهوری اجرا کرد درحالی که کشور‌های دیگر که درگیر اغتشاشات مانند هنگ کنگ، عراق، عربستان و اذعان داشتند که از شیوع کوئید ۱۹ بهره‌مند شده اند.

حال تنها راه تک قطبی شدن جهان یک شرط دارد آغاز جنگ جهانی سوم در آسیای شرقی نزدیک مرز‌های چین یا خاورمیانه خواهد بود. چون سیاست کاپیتالیسم و فراماسون‌ها در کشور‌های سنتی جنگ مانند: افغانستان، عراق، سوریه و ... نتیجه نداد.

حال با برنامه ریزی دقیق کاپیتالیسم که متاسفانه در ایران نیز گسترش پیدا کرده در راستای جلوگیری از این فساد بزرگ و تحقق انقلاب اقتصادی در کشور با دستورات پارتیزانی در اجرای منحنی فیلیپس در پهنه اقتصاد ایران، اراده حاکمیت در گسترش پایدار عدالت در راستای احقاق حقانیت حقوق عامه در ذیل قوانین توسعه عدالت اجتماعی و بهره مندی از سیاست‌های سرمایه داری یا کاپیتالیسم یا تبدیل آن به سرمایه گذاری در شرایط قابل بحث دنیا در دیالکتیک نظری و عملی، آزادی سیاسی در اقتصاد کشور را از مرداب وحشتناک مونتاریسم رهایی بخشید و پایه ریزی اقتصاد کلاسیک را در سمانه اقتصاد ایران جشن گرفت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر