کد خبر: ۳۷۱۴
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
حامد علامتی:
این بودجه از محل مازاد درآمد اپراتور‌ها به شرط رسیدن به رقم ۷ هزار میلیارد تومانی قابل وصول خواهد بود درحالی که چنین درآمدی وصول نشده و از این محل به سازمان تبلیغات اسلامی ریالی اختصاص نیافته است.

حامد علامتی گفت: بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که در فضای مجازی در هزینه کرد آن مسائلی مطرح شده تاکنون تخصیص نیافته است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حامد علامتی «مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی»، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این بودجه مربوط به تبصره ۶ قانون بودجه سالجاری است که از محل مازاد درآمد اپراتور‌ها به شرط رسیدن به رقم ۷ هزار میلیارد تومانی قابل وصول خواهد بود درحالی که چنین درآمدی وصول نشده و از این محل به سازمان تبلیغات اسلامی ریالی اختصاص نیافته است.

در صورت تحقق این درآمد، حداکثر اعتباری که به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری قابل تخصیص خواهد بود ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و اعدادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود دقیق نیستند.

بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما و تخصیص نیافته است

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به رغم پیگیری‌ها تاکنون ریالی از این محل دریافت نشده است و ما آمادگی داریم بعد از دریافت اعتبار علاوه بر انجام تکالیف قانونی در حوزه فضای مجازی حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه و حلقه‌های میانی نظیر تشکل‌ها و فعالان دغدغه‌مند این حوزه انجام دهیم.

علامتی با رد تشکیک و ابهام در هزینه کرد بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در فضای مجازی بیان کرد: خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از اساس نادرست بوده و بهتر است واقعیت‌ها به اطلاع مردم برسد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر