کد خبر: ۳۷۲۶
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی در ۱۳۳ رسته شغلی به سربازان وظیفه ماهر منقضی از خدمت نیرو‌های مسلح پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پرداخت مبلغ ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به سربازان ماهر و منقضی از خدمت خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه گروه کاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان که با محوریت اعطای تسهیلات شغلی به سربازان ماهر و منقضی خدمت برگزار شد، افزود: در راستای ایجاد اشتغال و بهره مندی سربازان وظیفه ماهر منقضی از خدمت نیرو‌های مسلح مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی در ۱۳۳ رسته شغلی بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و فرهنگی به عاملیت پنج بانک پرداخت می‌گردد.

سربازان ماهر ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند

وی گفت: این تسهیلات مختص سربازان ماهر منقضی از خدمتی است که دارای مدرک مهارت آموزی و فنی و حرفه‌ای هستند که از طریق نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی و بارگذاری مدارک مهارتی و همچنین کسب مجوز‌های لازم از دستگاه‌های اجرایی اقدام می‌نمایند.

در پایان مقرر شد دبیرخانه این تسهیلات در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مستقر و همچنین ابهامات موجود در خصوص سود تسهیلات مرتفع گردد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر