کد خبر: ۳۸۰۵
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱
طرح زمستانی امسال در جاده‌های کشور که همه ساله از ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شد، از ابتدای آذر ماه آغاز می‌شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که طرح زمستانی این سازمان در جاده‌های سراسر کشور از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، مهدی ولیپور درباره زمان اجرای طرح امداد و نجات زمستانی این سازمان در جاده‌های کشور گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده، بنا شد تا امسال طرح زمستانی در جاده‌های کشور که همه ساله از ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شد، از ابتدای آذر ماه آغاز شود؛
بنابراین طرح زمستانی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جاده‌ها نیز همزمان با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد.

آغاز طرح زمستانی سازمان امداد و نجات از اول آذر ماه

وی ادامه داد: البته در حال حاضر نیز امدادگران جمعیت هلال احمر به خصوص در استان‌های سردسیر و مناطق برفگیر در آماده‌باش هستند و علاوه بر مأموریت در حوزه امداد و نجات جاده‌ای، در دیگر حوادث نیز اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره امکانات و تجهیزات این سازمان در طرح زمستانی نیز اظهار کرد:‌ بیش از ۱۲ هزار امدادگر جمعیت هلال احمر با استقرار در ۵۶۷ پایگاه ثابت، ۹۰ پست موقت، ۴۳۳ شعبه هلال احمر در شهرستان‌ها، ۳۳ مرکز پشتیبانی در مراکز استان‌ها و ۲۰ پایگاه امداد هوایی در این طرح مشارکت دارند.

ولیپور با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی نیز در این طرح به کار گرفته شده است، اظهار کرد: اجرای طرح زمستانی تا پایان زمستان و آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر