کد خبر: ۳۹۹۴
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی و مودی مداری تاکید کرد: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، داود منظور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی: در برخورد با فساد و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم

وی تصریح کرد: واحد‌های نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.

بیشتر بخوانید: برنامه‌های نظام مالیاتی کشور در دوره جدید اعلام شد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری با رویکرد افزایش رضایت مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.

منظور، همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص همکاران در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص گرایی و اخلاق مداری حرکت کند.

وی با بیان اینکه ارتباط با مودیان باید در برنامه روزانه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران کل و معاونین ایشان لازم است روزانه، زمانی را به صورت حضوری برای ارتباط با مودیان اختصاص دهند و همچنین از طریق سیستم پیامکی و یا از طریق ایمیل سازمانی و تقویت مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره ۱۵۲۶ در خصوص ارتباط با مودیان مالیاتی اهتمام ویژه‌ای بعمل آورند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر