- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
- محمد اسلامی: آژانس بین المللی انرژی اتمی بی طرف باشد
- عباس عراقچی پیام رهبر انقلاب را به مسکو برد
- یک لیوان نوشابه چند درصد ابتلا به دیابت را افزایش می دهد؟
رئیس کل سازمان امور مالیاتی: در برخورد با فساد و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی و مودی مداری تاکید کرد: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامههای مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، داود منظور با بیان اینکه یکی از برنامههای مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند.
وی تصریح کرد: واحدهای نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.
بیشتر بخوانید: برنامههای نظام مالیاتی کشور در دوره جدید اعلام شد
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری با رویکرد افزایش رضایت مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.
منظور، همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص همکاران در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص گرایی و اخلاق مداری حرکت کند.
وی با بیان اینکه ارتباط با مودیان باید در برنامه روزانه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران کل و معاونین ایشان لازم است روزانه، زمانی را به صورت حضوری برای ارتباط با مودیان اختصاص دهند و همچنین از طریق سیستم پیامکی و یا از طریق ایمیل سازمانی و تقویت مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره ۱۵۲۶ در خصوص ارتباط با مودیان مالیاتی اهتمام ویژهای بعمل آورند.