کد خبر: ۴۰۰۳
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
دشمنان ضعیف و بزدل ما جرات نمی‌کنند با جنگ‌سخت و نظامی با ما درگیر شوند از این به بعد هم جرات نخواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نزدیک به ۳۴ سال از پایان جنگ گذشته است و دشمنان ما جرات نکردند یک تیر به طرف ما شلیک کنند و از این به بعد هم جرات نخواهند کرد وارد درگیری نظامی با ما شوند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، سرتیپ پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در تجمع بزرگ ۵ هزار نفری بسیجیان تهران بزرگ تحت عنوان «نمایش اقتدار حضور بسیج» که در مصلای بزرگ تهران برگزار شد، افزود: دشمنان ضعیف و بزدل ما جرات نمی‌کنند با جنگ‌سخت و نظامی با ما درگیر شوند، زیرا در حال حاضر ۳۴ سال است که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، ولی دشمن جرات نکرده حتی یک تیر هم به سمت ما شلیک کند و از این به بعد هم جرات نخواهند کرد، زیرا به دلیل بالا بودن طراز انقلاب اسلامی هیچ یک از محاسبات آن‌ها برای جنگ با ایران برای آن‌ها ضرر خواهد داشت.

جانشین سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای همین از جنگ نظامی فرار کرده و به دنبال جنگ اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای رفته اند. قاطعیت و توانمندی بسیج به میزانی است که در این نوع جنگ‌ها وارد شده است و مسلما پایان این جنگ‌ها پیروزی با حزب الله و بسیج و انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی: دشمن جرات درگیری جنگ نظامی با ما را ندارد

فدوی ادامه داد: دشمنان در هیچ یک از دشمنی‌ها و جنگ‌هایی که با ما انجام دادند، موفق نشدند و نمی‌شوند و نمی‌توانند در مقابل جبهه اسلامی یک پیروزی بدست آورند.

وی گفت: امام شجره طیبه بسیج را بنا نهاد و بیش از ۴۲ سال است این شجره طیبه بزرگ و قوی می‌شود و آنچنان قوت و قدرتی پیدا کرده که دشمنان نمی‌توانند یک پیروزی را در برابر جبهه حق انقلاب اسلامی یاد کنند و بشمارند.

فدوی ادامه داد: در بیش از ٤٢ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیجیان در همه صحنه‌ها شش‌دانگ پای کار بودند وبسیجیان حتی به قیمت جان خود پای کار بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما باید از این تجربه بی‌نظیر و گرانبها درس بگیریم که همانطور که در جنگ‌های گذشته توانستیم به تکالیف خود عمل کنیم در صحنه‌های دیگر هم این کار را انجام دهیم.

وی گفت: وقتی که ملتی دلداده به خاطر خدا به دنبال امامین خود گام به گام و همه‌جانبه ایستاده باشند و فرمان ببرند قطعاً هیچ جبهه باطلی نمی‌تواند بر جبهه حق پیروز شود.

سردار فدوی افزود: خداوند با صراحت در قرآن گفته که دو حزب بیشتر در دنیا نیست؛ یکی حزب خدا و یکی حزب شیطان و خداوند فرموده اراده کرده‌ام که هیچگاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود و همواره حزب خدا پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما شرایط و شروطی که خداوند اعلام کرده را انجام دادیم و خداوند به وعده خود عمل کرد و این نتایج بی‌نظیر در بیش از ۴۲ سال فراهم شد. وقتی کار‌های دشوار و سخت با پیروزی جبهه حق همراه بوده، در سایر عرصه‌ها هم این پیروزی‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار شهید بسیجی و بیش از ۴۰ هزار شهید پاسدار و وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در انقلاب اسلامی موید این است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها همه بسیجیان پای کار بوده‌اند.

سردار فدوی گفت: در عرصه سایبری بسیج با توانمندی وارد شده است و دشمنان انقلاب اسلامی را ذله کرده است باید از این تجربه بی‌نظیر و گرانبها درس بگیریم، همانطور که در جنگ‌های گذشته توانسته ایم به تکالیف خود عمل کنیم و خداوند متعال به وعده خود عمل کرد و پیروزی حاصل شد، در صحنه‌های دیگر هم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: الان بدتر از جنگ‌های دشمنان و شیطان بزرگ آمریکا، ستون پنجم آن‌ها در داخل کشور است. الان ما در چه جنگی هستیم و گرفتاری ما کدام جنگ است؟ این شرایطی که این جنگ بر ما تحمیل کرده است را باید با عزت و افتخار و شرافت ایستادگی کنیم و حتما پیروز خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه گرفتاری‌هایی که کشور در اقتصاد به آن گرفتار شده است در شأن ملت نیست، گفت: حتماً باید در این عرصه بسیج و قدرت بیکران بسیجیان با تمام توان وارد شود چرا که در وعده خدا هم تخلف نیست؛ بنابراین اگر ما به تکالیف خود و وعده‌های خدا عمل کنیم در این عرصه هم طول نمی‌کشد که توان اقتصادی ما گلوی دشمنان را فشار دهد و ما بتوانیم آن‌ها را تحریم کنیم.

سردار فدوی گفت: این خبیثان عالم و شیاطین در این جنگ اقتصادی می‌دانند که مردم در معرض خطر قرار می‌گیرند، ولی بی‌محابا به این کار به شدت ادامه می‌دهند. اما خبیث‌تر از دشمنان ستون پنجم آن‌ها است که در داخل کشور بی شرمانه با احتکار و گرانی به دشمنان کمک می‌کنند و مانع پیشرفت کشور می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اگر بسیج و قدرت بی‌انت‌های بسیجی به صورت کامل پای کار بیاید چیزی نمی‌ماند که در این حوزه هم می‌توانیم قدرت برتر شویم چرا که اصلی‌ترین نیازمندی، داشتن انسان‌های متخصص است که به الحمدالله کشور ما دارای ظرفیت و نیرو‌های توانمند است. چرا که ملت ما در هر عرصه‌ای که وارد شوند می‌توانند پرچمداران عرضه شوند.

وی گفت: خدا را شکر در اثر بصیرت مردم، دولت انقلابی سر کار آمده است و باید با اتحاد و همکاری بتوانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

سردار فدوی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها عزت و افتخار را خودمان تجربه کرده‌ایم، گفت: شاید از نظر نظامی در جهان توانمندی شیطان معروف باشد، اما از سال ۱۳۶۶ که آمریکا مستقیماً وارد جنگ شد حقارت و شکست آن‌ها را دیده ایم.

وی افزود: زمانی اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرد که ما و همه متحدان اروپایی و عربی می‌خواستیم در سوریه، دولت وجود نداشته باشد، اما نتوانستیم چرا که ایران نخواست.

وی در ادامه گفت: وقتی بسیج بنیانگذارش حضرت امام (ره) است و وقتی هم اکنون فرمانده‌اش امام خامنه‌ای است و وقتی دلدادگان بیشماری دارد که پای کار هستند باید در این جنگ‌های جدید، چون گذشته بتوانیم افتخار بیافرینیم.

سردار فدوی با بیان این که وعده خدا در آن تخلف نیست و مجری تحقق وعده‌های خدا ما هستیم، گفت: بسیجی‌ها تا پای جان پای کار آمدند مثلا در جبهه سوریه افتخار آفریدند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جنگ فرهنگی در داخل خانه‌های ما است و با گوشی‌های ما وار این جنگ شده‌اند باید به میدان بیایید و در این جنگ هم به پیروزی کامل برسیم. دشمن باید بداند مثل گذشته محاسبات غلط کرده است.

وی یادآور شد: همه قوای ما در این شرایط باید هم‌افزا و وحدت کلمه داشته باشند و دولت و مجلس از قدرت بیکران بسیج و سپاه که پشت آن‌ها قرار دارد استفاده کنند.

سردار فدوی تاکید کرد: دشمنان باز باید بفهمد محاسبه اشتباهی داشته و شکست خواهد خورد و آن‌ها باید بفهمند در هر زمینه‌ای در تقابل با انقلاب اسلامی پیروز نخواهند شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر