کد خبر: ۴۰۱۷
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
تعاملات و همکاری‌های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روز‌ها و هفته‌های آینده پیگیری خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: همانگونه که آقای گروسی اشاره کردند مذاکرات سازنده بود، اما به انجام نرسید و منظور ایشان این بوده که ناتمام مانده است، برای آن که وقت بسیار کم بود و ایشان هم در آستانه اجلاس حکام آمده بودند نتوانستیم جمع بندی نهایی داشته باشیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شبکه خبر، بهروز کمالوندی در گفتگو با شبکه خبر گفت: با توجه به این که مسائل ما اجزای مختلف داشت، موضوعات متعددی بود و از طرفی وقت هم بسیار کم بود و ایشان (آقای گروسی) در آستانه اجلاس شورای حکام آمده بودند نتوانستیم همه مسائل را به انتها برسانیم و جمع بندی نهایی داشته باشیم و قرار شد این را ادامه بدهیم.

بهروز کمالوندی: مذاکرات با رافائل گروسی سازنده بود، اما ناتمام ماند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: تعاملات و همکاری‌های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روز‌ها و هفته‌های آینده پیگیری خواهیم کرد.

کمالوندی با اشاره به این که موضوعات مختلفی بین ما و آژانس مطرح است و عمدتا برمی گردد به مسائل پادمانی گفت: باید یک زمانبندی انجام می‌دادیم و چارچوبی را مشخص می‌کردیم، اولویت بندی کار‌ها، بخش عمده‌ای انجام شد، حتی تا لحظه آخر و در مسیر فرودگاه هم تلاش کردیم که کار به انتها برسد، اما بخشی از کار باقی ماند البته علتش هم این بود که ما بر برخی از مواضع و مطالب خودمان اصرار داشتیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر