کد خبر: ۴۱۰
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
مدیرعامل بیمه ایران اصلی‌ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرآیند بیمه گری و تناسب آن با درخواست‌های جدید بیمه گذاران عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه ایران اصلی‌ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرآیند بیمه گری و تناسب آن با درخواست‌های جدید بیمه گذاران عنوان کرد.

به گزارش اکوپل به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای امور بیمه گری بیمه ایران که در شعبه سعدی برگزار شد، گفت: بر همین اساس در بیمه ایران شورای امور بیمه گری را برای دستیابی به این مهم تشکیل دادیم تا با همفکری خبرگان و کارشناسان توانمند راهکار‌های مناسب اصلاح و یا تغییر روند فعالیت‌ها در بخش فنی به دقت واکاوی و بررسی شود.

بیمه ایران

وی افزود: نیاز‌های بیمه‌ای بیمه گذاران، امروزه بسیار فراتر از پیش بینی شرکت‌های بیمه‌ای است و این موضوع باید مورد توجه بخش فنی و بیمه گری صنعت بیمه قرار گیرد.

بختیاری با اشاره به اینکه بی تردید ما هنوز در اول این راه بزرگ هستیم، افزود: به زودی با جمع بندی نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی شیوه نامه جدید تدوین و اصلاحات یا تغییرات لازم در این خصوص انجام خواهد شد و از طریق معاونت فنی در شعب شرکت گسترش داده و آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: پیش فرض‌های ما برای به روز رسانی بخش فنی توجه ویژه به آموزش، پژوهش و تحقیق میدانی است.

همچنین، در بخش بازاریابی به دنبال شناسایی نیاز‌های جدید بیمه گذاران به منظور طراحی بیمه نامه‌های جدید هستیم. البته چنانچه بیمه نامه‌های قدیم نیز به اصلاح نیاز داشته باشد آن را در دستور کار خواهیم گذاشت.

بیمه ایران

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص تشکیل جلسات شورای امور بیمه گری در شعب نیز، تصریح کرد: شعب بیمه ایران در صف مقدم ارتباط با بیمه گذاران است از این رو با هدف آشنایی بیشتر با مشکلات شعب و بیمه گذاران، تصمیم گرفتیم جلسات این شورا را در شعب برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه، مدیر شعبه سعدی درباره عملکرد این شعبه درسال ۱۳۹۹ و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به تفصیل توضیحاتی را ارائه کرد.

میرزایی که میزبانی این جلسه را در شعبه متبوعش برعهده داشت درباره عملکرد دوران مدیریتش و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، گفت: حق بیمه صادر شده در سه ماهه اول امسال شعبه سعدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی در جذب پرتفو را نشان می‌دهد. میزان خسارت پرداختی نیز رشدی معادل ۲۴ درصد داشته است.

میرزایی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص مهندسی مجدد فرایند‌ها دربخش صدور و خسارت، بازنگری در نرخ‌های اعلامی به بیمه گذاران در شرایط رقابتی، آسیب شناسی و درخواست تفویض اختیار نرخ دهی و ارائه تخفیف از سوی مدیریت‌های فنی به واحد‌های اجرایی و تهیه دستورالعمل جامع فرایند وصول مطالبات از طریق اوراق خزانه ارایه کرد.

«احمد صفرزاده» معاون فنی بیمه ایران و «عباسعلی فراشیانی» معاون امور استان‌ها نیز در ادامه این جلسه ضمن استقبال از پیشنهاد‌های مدیر شعبه سعدی به تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شعبه سعدی پرداخته و رهنمود‌هایی برای ارتقای سطح عملکرد شعبه ارایه کردند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر