کد خبر: ۴۱۴۶
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
انگلیسی‌ها صحبت از مذاکره برجامی می‌کنند، اما یادداشت ضدایرانی اخیرشان بیانگر رویکرد اخاذی گری آن‌ها است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد انگلیسی‌ها صحبت از مذاکره برجامی می‌کنند، اما یادداشت ضدایرانی اخیرشان بیانگر رویکرد اخاذی گری آن‌ها است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت: علیرضا سلیمی در واکنش به اهداف پشت پرده یادداشت ضدایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس، گفت: انگلیسی‌ها بخاطر نوع رفتارشان با ایران، در چشم مردم به عنوان فریبکار شناخته می‌شوند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در قوه مقننه با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها صحبت از مذاکره برجامی می‌کنند، اما یادداشت اخیرشان بیانگر رویکرد اخاذی گری آن‌ها است، اظهار کرد: در واقع متن این یادداشت نشان می‌دهد آن‌ها اراده جدی برای مذاکرات هسته‌ای ندارند و در واقع به دنبال امتیازگیری بیشتر هستند.

علیرضا سلیمی: انگلیسی‌ها بدنبال اخاذی برجامی هستند، نه مذاکره

وی با بیان اینکه اقدام ضد ایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس برای وارد کردن فشار به تیم مذاکره کننده و عقب راندن آن‌ها است، ادامه داد: بر این اساس انگلیسی‌ها باید پاسخ دهند چرا با اسرائیلی‌ها هم داستان شده اند، زیرا صیهونیست‌ها تکلیفشان با کشورمان مشخص است و این مهم نشان می‌دهد انگلیس‌ها برای پیشبرد مذاکره، صداقت لازم را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد انگلیسی‌ها به جمهوری اسلامی ایران بدهی‌های زیادی دارند که باید پرداخت کنند؛ به عنوان مثال این کشور به عنوان عضو بدعهد برجام محسوب می‌شود و به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین به مسئولان این کشور باید یادآور شد سفیرشان در مقابل دانشگاه امیرکبیر دستگیر شد همچنین باید یادآور شد حالت شرم آور متجاوزان انگلیسی که در خلیج فارس دستگیر شدند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر