کد خبر: ۴۲۳۰
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
این آزمایش برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه انجام شده و اینگونه تمرینات در فضای کاملا امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت گرفته است.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ساعتی پیش برای ارزیابی آمادگی میدانی یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گزارش اکوپل نیوز، امیر «شاهین تقی خانی» در گفتگو با شبکه یک سیما افزود: این آزمایش برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه انجام شده و اینگونه تمرینات در فضای کاملا امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت گرفته است.

سخنگوی ارتش: انفجار نطنز مربوط به آزمایش موشکی بوده است

یک منبع مطلع محلی نیز گفت: انفجار در منطقه کویری شهرستان نطنز ارتباطی با تاسیسات هسته‌ای نداشته و هیچ گونه آسیب و یا تلفاتی نیز در بر نداشته و موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

وی که خواست نامش اعلام نشود، یادآورشد: این انفجار ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب در آسمان شهرستان نطنز در منطقه کویری اتفاق افتاده و ربطی به تاسسیات هسته‌ای نطنز ندارد.

وی با بیان اینکه هیچگونه درگیری هوایی در منطقه روی نداده است، اظهار داشت: این تک شلیک پدافندی در منطقه کویری این شهرستان جای هیچگونه نگرانی ندارد و موضوع در دست بررسی است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر