کد خبر: ۴۸۰۹
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
صبح امروز فردی به جرم تجاوز به عنف یک خانم در زندان مرکزی یاسوج اعدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از به دار آویخته شدن یک فرد در زندان مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر گفت: سال گذشته شکایتی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان آمد که حکایت از تجاوز به عنف یک خانم داشت.

اعدام یک مرد در زندان یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: با تحقیقات جامعی که انجام شد، این پرونده سریعاً در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: با شناسایی متهم پرونده و جری تشریفات قانونی و قضایی، دادنامه آن در سریعترین زمان ممکن صادر و متهم به مجازات اعدام محکوم گردید.

این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: با اعتراض متهم به دادنامه صادره، پرونده امر در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی و دادنامه صادره از دادگاه کیفری یک استان مورد تأیید قرار گرفت و امروز صبح، در زندان مرکزی یاسوج، این مجرم به دار مجازات، آویخته شد.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این خصوص با اشاره به مراقبت خانواده‌ها در مراودات جوانان با اطرافیان، اظهار داشت: توصیه ام به همه‌ی هم استانی‌های عزیز، خصوصاً جوانان اعم از زن و مرد، به مراقبت در مراودات و رفتار‌های شان است.

مدعی العموم مرکز استان در پایان ضمن هشدار به افراد هنجار شکن گفت: افرادی که هنجار شکنی می‌کنند و هنجار‌های جامعه رادر نظر نمی‌گیرند و خدای نکرده دست به چنین اقداماتی می‌زنند، توصیه ام این است که، عاقبت و انتهای این مسیر را که دار مجازات است، ببینند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر