کد خبر: ۴۹۵۹
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
امروز وظیفه بسیار سنگین خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان را بر عهده داریم و باید ضمن مراقبت از خطر نفوذ دشمن، با توسل به شهدا، امیدوارانه امور کشور را به پیش ببریم.

رئیس جمهور پیام شهدا را خدمت خالصانه به مردم، دشمن شناسی و عبودیت پروردگار متعال برشمرد و گفت: به برکت خون شهیدان، آینده کشور بسیار امیدوار کننده و درخشان است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه شرکت در مراسم با شکوه تشییع پیکر ۱۵۰ شهید گمنام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز پیام شهدا در فضای کشور طنین افکن شده و عطر نورانیت و ایثار در جامعه و میان مردم موج می‌زند.

ابراهیم رئیسی: آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می‌بینم

رئیس جمهور با تاکید بر ادامه راه شهیدان و ضرورت توجه به پیام شهدا گفت: پیام خون شهیدان عبودیت خداوند متعال، خدمت خالصانه، گره گشایی از کار و زندگی مردم، دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه شهیدان وظیفه و مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته اند، اظهارداشت: در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت کردیم تا قبل از هر چیز از شهیدان مان درس ایثار و اخلاص بگیریم.

رئیسی با اشاره به پیام شهیدان به مسئولین و دست اندرکاران امور کشور، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بسیار سنگین خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان را بر عهده داریم و باید ضمن مراقبت از خطر نفوذ دشمن، با توسل به شهدا، امیدوارانه امور کشور را به پیش ببریم.

رئیس‌ جمهور تاکید کرد: به برکت خون شهدا، آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می‌بینم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر