کد خبر: ۵۰۶۳
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
تندیس سردار سلیمانی روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در ورودی شهر شهرکرد نصب شد که همان شب تندیس سردار به آتش کشیده شد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: عامل هتک حرمت و تعرض به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، احمدرضا بهرامی دوشنبه شب در گفتگو با شبکه تلویزیونی جهان‌بین، از دستگیری فردی که اقدام به آتش‌زدن تندیس سردار سلیمانی در ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری کرده بود، خبر داد و افزود: این فرد ضد انقلابی در شب شهادت حضرت زهرا (س)، در یک اقدام کوردلانه به تندیس سردار دل‌ها اهانت کرد.

وی گفت: مردم استان روز پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در یک حرکت خودجوش بر علیه این فرد یا افراد به پا خواستند و همچنین اقدامات شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام نابخردانه از همان ساعات اولیه آغاز و دستورات قضایی صادر شد.

عامل آتش زدن تندیس سردار سلیمانی بازداشت شد

به گفته وی، با همت و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران امنیت استان و تلاش دادستان و ماموران اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی هاشم (ع) و نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی استان، در همان روز‌های نخست فرد هتاک شناسایی و کمتر از یک هفته این عامل ضدانقلابی دستگیر شد.

بهرامی گفت: قول می‌دهیم با رعایت موازین شرعی و قانونی آنچه لازم است و قانون مشخص کرده، در خصوص این فرد اجرا شود و رسیدگی لازم برابر ضوابط و مقررات صورت گیرد و حکم صادر شود.

وی گفت: برای جلوگیری از شایعات و دامن‌زدن برخی افراد به این مساله، اصل خبر دستگیری این فرد اطلاع‌ رسانی شد و جزئیات خبر و وابستگی این فرد، پس از تکمیل روند تحقیقات و شناسایی هدف فرد هتاک و وابستگی او به گروه‌های خاص، اعلام خواهد شد.

تندیس سردار سلیمانی روز چهارشنبه ۱۵ دیماه به مناسبت هفته مقاومت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در ورودی شهر شهرکرد نصب شد که همان شب تندیس سردار به آتش کشیده شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر