کد خبر: ۵۱۱۰
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
سید محمد حسینی:
برخی دولتمردان در سال‌های گذشته به علت فاصله گرفتن از اصول انقلاب و توجه به منافع شخصی، خوب و درست عمل نکردند که همین امر منجر به بروز آسیب در کشور شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم رخوت و رکود گذشته کشور در مسیر کار و خدمت را قبول ندارد، تصریح کرد: بر همین اساس تمامی دولتمردان و مدیران اجرایی با الگوبرداری از شهدا، آستین خود را برای جبران کم کاری‌های گذشته و خدمت رسانی بهینه به مردم بالا زده اند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از دولت، سید محمد حسینی روز پنج شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برای نمونه در سیل اخیر چهار استان کشور، بلافاصله وزرا و نمایندگان دولت در محل حاضر شدند که البته این اقدام نه فقط برای دلداری دادن بلکه برای کمک به مردم و انجام کار‌ها و بررسی شرایط برای رفع سریع مشکلات و تامین رفاه و آسایش مردم و جبران خسارت‌ها انجام شد.

برخی از دولتمردان با فاصله گرفتن از اصول انقلاب به کشور آسیب زدند

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه بارز یک مدیر در تراز جمهوری اسلامی است، این مرد میدان و رزم در زمان سیل خوزستان به سرعت در منطقه حضور یافت و از توان نیرو‌های بسیجی و همه امکانات برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کرد.

حسینی گفت: ایران نیازمند افرادی با روحیه جهادی همچون شهید سلیمانی است که این تحول با استقرار دولت سیزدهم در کشور آغاز شده و تغییراتی نیز روی داده که هدف این حرکت نیز این است که با روحیه جهادی به مردم خدمت شود و مشکلات کشور برطرف گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه امید می‌رود با روحیه انقلابی دولتمردان از جمله استانداران و تعامل همه مسوولان، مشکلات کشور رفع شود، اظهار داشت: همه مسوولان در بدنه دولت و مجلس مصمم به رفع مشکلات با سرعت و در کوتاهترین زمان هستند.

وی اظهار داشت: برای انجام کار نیازی به داشتن پست و مسوولیت نیست همانگونه که در جریان همه گیری ویروس کرونا نیرو‌های داوطلب، روحانیون و بسیجیان و همه افراد پای کار آمده و کمک کردند برای ساختن کشور هم، همه در هر جایگاهی هستند باید تلاش کنند.

وی تصریح کرد: برخی دولتمردان در سال‌های گذشته به علت فاصله گرفتن از اصول انقلاب و توجه به منافع شخصی، خوب و درست عمل نکردند که همین امر منجر به بروز آسیب در کشور شده که با این وجود باید این عقب افتادگی در زمینه فرهنگی، مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی را جبران کنیم و دولت سیزدهم برای تحقق این امر عزم و اراده جدی دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین به اقدامات موثر دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: هم اینک تیمی قوی و متخصص با در نظر گرفتن همه جوانب در حال مذاکره هستند و به هیچ عنوان دچار انفعال در برابر غربی‌ها نخواهند شد.

به گفته وی، اعضای این تیم حرف حق خود و منافع ملی ملت ایران را با صراحت بیان کرده و برای رفع پایدار تحریم‌ها تلاش می‌کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند و همه ما وامدار آن‌ها هستیم و هر چه ما تلاش کنیم نمی‌توانیم پا به پای رشادت و ایثار آن‌ها حرکت کنیم.

وی گفت: خاطرات و دلاورمردی‌های بزرگمردان انقلاب برای نسل جوان و نوجوان باید بازگو و برای آن‌ها تاریخ معاصر و دوران انقلاب به خوبی تبیین شود چراکه انسان‌هایی دارای پرونده سیاه جنایت و ترور دنبال سیاه نمایی هستند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر