کد خبر: ۵۳۰۶
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
در حال حاضر ۳ فروند بالگرد در منطقه مشغول امدادرسانی است و تا این لحظه ۱۸۰۰۰ نفر از آسیب دیدگان سیل کرمان اسکان اضطراری داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر از تسریع امدادرسانی به آسیب‌دیدگان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد و تا این لحظه ۱۸۰۰۰ نفر از آسیب دیدگان سیل کرمان اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال‌ احمر، پیرحسین کولیوند که در مناطق سیل زده جنوب کرمان حضور دارد گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در این مناطق جمعیت هلال‌احمر استان و استان‌های معین از قبل در آماده باش کامل قرار داشتند.

کولیوند افزود: بعد از وقوع سیل تمامی امکانات برای امدادرسانی به این مناطق بسیج شد و امدادرسانی در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر: ۱۸ هزار نفر از آسیب دیدگان سیل کرمان اسکان اضطراری داده شدند

کولیوند تصریح کرد: تا روز گذشته به علت شرایط بد آب و هوایی، امدادرسانی هوایی با مشکل انجام می‌شد، اما از امروز امدادرسانی هوایی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کولیوند ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ۴۰ تن از اقلام زیستی از تهران به کرمان ارسال شد و همکاران ما در حال توزیع این اقلام هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در حال حاضر ۳ فروند بالگرد در منطقه مشغول امدادرسانی است و دیشب تا صبح امدادرسانی به صورت زمینی انجام می‌شد.

کولیوند ادامه داد: در بازدید‌های میدانی مشخص شد که الحمدالله خدمات خوبی انجام شده، مردم عزیز بدانند جمعیت هلال‌ احمر در کنار مردم عزیزمان هست و هرگز تنهایشان نخواهد گذاشت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر