کد خبر: ۵۴۵۷
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
با توجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا اومیکرون در کشور، برگزاری این جشن ملی منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش ستاد مرکزی دهه فجر در جهت برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: با توجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا اومیکرون در کشور، برگزاری این جشن ملی منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

به گزارش اکوپل نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در شرایط فعلی جان مردم از هر چیز دیگری با ارزش‌تر است و اگر شرایط کرونایی کشور به همین منوال چند روز اخیر رو به رشد باشد باید از روش‌های دیگری مانند سال گذشته برای برگزاری جشن ملی ۲۲ بهمن استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید در کنار جلوه و ظاهر محتوای خوبی داشته باشد، ابراز کرد: دستگاه‌های متولی در امر بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر نباید نگاه سازمانی داشته باشند بلکه باید آن را یک جهاد مقدس به شمار آورند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است

وی یادآور شد: علاوه بر نهاد‌های دولتی باید از ظرفیت نهاد‌های مدنی، سازمان‌های مردم نهاد، حسینیه ها، تکایا و هیات نیز در امر برگزاری جشن ملی دهه مبارک فجر استفاده کرد.

موسی پور با تاکید براینکه نهاد‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد باید چهره شهر‌ها خود را در ایام الله دهه مبارک فجر دگرگون کنند، بیان داشت: نهضت نصب پرچم با مشارکت تمامی ادارات در اماکن مختلف مانند کارخانجات صنعتی، مدارس، دانشگاه ها، مساجد، بانک‌های عامل، بوستان‌های و فضا‌های شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نهاد‌ها و سازمان‌های متولی در امر تبلیغات محیطی دهه مبارک فجر باید تعادل در آرایش فضا‌های شهری را مد نظر قرار دهند تا شاهد ناهنجاری در این حوزه نباشیم.

موسی پور خانواده‌های معظم شهدا را یک ظرفیت عظیم در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: ضمن تجلیل از این افراد معزز باید از آنان در تبیین ارزش‌های نظام اسلامی به نسل جوان کشور استفاده کرد.

وی بیان داشت: راه اندازی موکب‌های جشن و شادی مانند نیمه شعبان با استفاده از ظرفیت هیات مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی باید مد نظر قرار گیرد.

موسی پور ظرفیت مکتب شهید سلیمانی را نیز از دیگر ظرفیت‌های عظیم برای برپایی جشن‌های دهه مبارک فجر برشمرد و افزود: شهید سلیمانی رشد کردۀ مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است از همین جهت ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان باید به خوبی به جوانان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر باید محتوا و معنا داشته باشند، اظهار داشت: ۷۰ درصد جوانان کشور وضعیت قبل از انقلاب و دوران ستم شاهی را ندیده و درک نکرده اند، ولی امروز با آماج تبلیغات بر علیه نظام اسلامی و ناکارآمد نشان دادن آن در جهت دفاع از عملکرد رژیم پهلوی مواجهه هستند.

موسی پور ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده است که یک جهاد تبیین در جهت دستاورد‌های نظام اسلامی و نشان دادن وضعیت عمومی کشور در دوران طاغوت در سطح کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال جهاد روایتگری با نگاه خاص به جوانان و بانوان در دستور کار قرار دارد، گفت: دستاورد‌های نظام اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف باید به صورت آماری و مقایسه‌ای با دوران پهلوی باید به مخاطبان بیان شود.

موسی پور تاکید کرد: گزارش‌های عملکرد باید کوتاه، مختصر، مفید و با خلاقبت و هنرمندانه تهیه و به مخاطبان ارسال شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر