کد خبر: ۵۵۶۶
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
ایران به موقع به این اقدامات پاسخ جدی و درخور خواهد داد و دولت‌ها و ملت‌های آزاده نیز ضربه مهلکی به گروهک تروریستی منافقین خواهند زد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: دولت‌ها و ملت‌های آزاده نیز ضربه مهلکی به گروهک تروریستی منافقین خواهند زد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی با اشاره به اقدام مذبوحانه گروهک منافقین در سازمان صدا و سیما گفت: از بعد از انقلاب در جنگ تمام عیار و در ابعاد مختلف، چون رسانه ای، اقتصادی، اجتماعی، روانی، امنیتی و فرهنگی بوده ایم، اقدام اخیر منافقین از همین دست جنگ‌ها است، در تمام این جنگ‌ها به دنبال آسیب زدن به نظام و مردم بودند.

حسن نوروزی: منافقین ضربه مهلکی خواهند خورد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس بیان کرد: اخیرا نفوذ در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و مقوله‌های دیگر افزایش یافته است، اخیرا شاهد نفوذ الکترونیکی نیز بوده ایم، با این حال دشمن باید بداند ما عرصه را رها نمی‌کنیم و در این زمینه مقابله به مثل خواهیم کرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: ایران اسلامی به قدرت بالایی دست یافته است که با اقتدار مسائل را دنبال می‌کند، مجلس نیز در این مسیر با مسئولان همکاری می‌کند، این اولین باری نبود که منافقین دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای زده است، ایران به موقع به این اقدامات پاسخ جدی و درخور خواهد داد و دولت‌ها و ملت‌های آزاده نیز ضربه مهلکی به گروهک تروریستی منافقین خواهند زد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر