کد خبر: ۵۶۰۵
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس استان ایلام گفت: «مهرشاد سهیلی» بازداشت شده است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از مهر، عین الله نیازی فر اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد

وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اظهار داشت: این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

مهرشاد سهیلی کیست؟

بر اساس سلسله گزارش‌هایی که روزنامه فرهیختگان راجع به جزئیات فعالیت‌های مهرشاد سهیلی منتشر کرد، این نوجوان ۱۷ ساله با فریب، جعل عنوان و تحریف وقایع از حضور خود در بیت مراجع عظام و تصویر برداری از خود با عکاس اختصاصی با مراجع عالیقدر، و انتشار روایتی مغشوش و تحریف شده از آن‌ها از طریق صفحه ایسننتاگرام خود توانست در نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف خود را به عنوان "جوان‌ترین فرمانده کشور" جابیندازد و از این طریق مبالغی را از بیوت مراجع و دیگر نهاد‌ها به عناوین‌های مختلف دریافت کند. مهرشاد سهیلی این اقدامات را تحت لوای فعالیت‌های جهادی و تبلیغی آموزشی اسلامی انجام داده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر