کد خبر: ۵۶۸۵
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
متقاضیان شرکت در این حراج می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز ۱۷ بهمن لغایت ساعت ۱۴ روز ۲۰ بهمن ماه جهت بازدید از کالا‌های مطرح در مزایده به انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه کنند.

چهارمین حراج حضوری اموال منقول تحت اختیار این سازمان در سالجاری به شماره ۱۴۰۰۰۴، هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به منظور تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها و تخلیه انبار‌های سازمان اموال تملیکی، چهارمین مرحله از آن در سالجاری طبق جدول زمان‌بندی روز شنبه مورخ ۲۳ بهمن ماه در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ برگزار می‌شود.

تداوم حراج‌های حضوری سازمان اموال تملیکی/ چهارمین حراج هفته آینده برگزار می‌شود

لازم به ذکر است در صورت عدم اتمام حراج در تاریخ مذکور، ادامه جلسه به روز بعد موکول می‌شود.

متقاضیان شرکت در این حراج می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ لغایت ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ جهت بازدید از کالا‌های مطرح در مزایده به انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه نمایند.

شایان ذکر است حراج حضوری قبلی سازمان اموال تملیکی در سالجاری طی دو روز مورخ ۲۵ و ۲۶ دیماه با استقبال گسترده مردم برگزار شد و طی آن ۳۵۰ میلیارد ریال کالا فروخته شد.

از آنجائیکه مزایده بصورت حضوری و متمرکز برگزار می‌گردد رعایت موارد ذیل الزامیست:

۱-بازدید از کالا‌های مطرح شده در حراج حضوری، از ۱۷ تا ۲۰ دیماه سالجاری از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۲-پیشنهاد می‌گردد با توجه به تنوع کالا‌های مطرح در حراج حضوری، قبل از شرکت در جلسه حراج از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۳-متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از فهرست کالا‌های مطرح در حراج حضوری و شرایط عمومی فروش و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

۴-متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۹ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ در مزایده حضوری شرکت نمایند و در صورت عدم اتمام حراج، ادامه جلسه به روز بعد موکول می‌گردد.

۵-آدرس محل برگزاری حراج حضوری: مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ می‌باشد.

۶-متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر