کد خبر: ۵۸۴۳
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
یک منبع موثق انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس را تایید و اعلام کرده که او در ساعات باقی مانده نقل و انتقالات قراردادش را فسخ خواهد کرد.

در فاصله چند ساعت تا پایان نقل و انتقالات رامین رضاییان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ورزش سه، باوجود بازگشت مدیربرنامه‌های رامین رضاییان به ایران، مسیر انتقال او به پرسپولیس در ساعات گذشته سپری شده و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که رامین رضاییان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار گرفته است.

یک منبع موثق انتقال رضاییان به پرسپولیس را تایید و اعلام کرده که او در ساعات باقی مانده نقل و انتقالات قراردادش را فسخ خواهد کرد.

رامین رضاییان به پرسپولیسی شد

این در حالی است که شب گذشته رضا درویش و هم‌چنین مدیربرنامه‌های رامین رضاییان انتقال او را منتفی دانستند، اما از ساعات گذشته تحرکاتی برای فسخ قرارداد رامین رضاییان تا پایان امشب انجام شده و به نظر می‌رسد فاصله چندانی تا انتقال رضاییان به پرسپولیس نباشد.

البته در روز‌های گذشته اخبار ضد و نقیض در مورد رامین رضاییان و انتقالش به پرسپولیس به‌شدت زیاد بوده و از این رو هواداران پرسپولیس و خبرنگاران حوزه این باشگاه نیز با احتیاط این اخبار را پیگیری می‌کنند، اما حالا احتمال این انتقال به بیشترین میزان خود رسیده است.

با این حال از نظر حقوقی در صورتی‌که رضاییان تا پایان امشب قراردادش را فسخ کند، فرصت این را خواهد داشت تا حتی به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

دقایقی پیش نیز امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل پرسپولیس به این باشگاه فراخوانده شد تا مشخص شود تحرکات ساعات اخیر بی دلیل نبوده و قرار است اتفاقی که مربوط به این حوزه است، رخ دهد.

برای روشن شدن سرنوشت این ماجرا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما با بررسی جهات مختلف و شنیده‌ها باید گفت که این انتقال را می‌توان تمام شده دانست.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر