کد خبر: ۶۷۲۷
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
باشگاه پرسپولیس در ارتباط با داوری و مجاز بودن بازیکنان خارجی تیم استقلال برای حضور در مسابقه دربی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس، اعتراض و شکایت رسمی خود در ارتباط با داوری دربی و همچنین حضور غیر قانونی بازیکنان خارجی استقلال را به فدراسیون فوتبال، تقدیم کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از باشگاه پرسپولیس، همان‌گونه که در کنفرانس خبری مربیان، پس از بازی اعلام شد، باشگاه پرسپولیس نسبت به عملکرد داور دربی ۹۸، اعتراض دارد و شکایت خود را جهت رسیدگی به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.

شکایت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با داوری و حضور بازیکنان خارجی در بازی دربی

در این ارتباط، تاکید می‌شود باشگاه پرسپولیس با رصد مسایل، پیش از این مسابقه نسبت به پاره‌ای موارد در موضوع داوری حساس شده بود و مراتب با مسوولان ذیربط نیز درمیان گذاشته شد. از طرفی برای این که به تنش‌ها دامن زده نشود، از افشای اقدامات و اعلام رسمی پرهیز کردیم.

متاسفانه نگرانی‌ها به جا بود و حالا در این نقطه بی‌بازگشت قرار داریم، ولی امیدواریم از ادامه این روند در ادامه مسابقات جلوگیری شود و چند و، چون مسایل داوری این مسابقه تا حصول نتیجه پیگیری گردد.

از سوی دیگر عملکرد گروه داوری باعث شد استقلال این شانس را پیدا کند تا از کمبود نفرات پرسپولیس به دلیل عدم اجرای تعویض بهره برده و بازی را به تساوی بکشاند. این موضع جدا از تغییر نتیجه بازی، باعث جابجایی سه امتیاز در جدول مسابقات شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین نسبت به مجاز بودن بازیکنان خارجی تیم مقابل برای حضور در این مسابقه، شکایت خود را تقدیم می‌کند و امیدوار هستیم این موارد طبق ضوابط و قوانین مورد رسیدگی قرار بگیرد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر