کد خبر: ۵۹۲۵
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
متخصصان تاکید دارند که دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد خواهد کرد پس همه باید واکسن را دریافت کنند، نباید در تزریق واکسن تعلل شود.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متخصصان درمانی تاکید دارند که دز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد خواهد کرد، پس همه باید در اولین فرصت واکسن را دریافت کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، جلال رشیدی کوچی، با اشاره به آغاز موج ششم کرونا و تاکید مقام معظم رهبری بر تزریق واکسن، بیان کرد: همان طوری که آمار‌ها نشان می‌دهد کشور با موج ششم کرونا درگیر شده و آمار مبتلایان و فوتی‌ها در حال افزایش است. درست است که قدرت کشندگی در سویه امیکرون پایین‌تر است و درگیری بدن با بیماری کاهش پیدا کرده است، اما به گفته کارشناسان سرعت انتقال این سویه و همه گیری آن به مراتب بیشتر است.

در تزریق دز سوم واکسن تعلل نشود

واکسن نزده‌ها برای سلامتی دیگران در اسرع وقت واکسیناسیون خود را تکمیل کنند

وی در ادامه اظهار کرد: نباید در خصوص این سویه ساده انگاری صورت گرفته و در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی شود. از سوی دیگر بحث واکسیناسیون نیز بسیار حائز اهمیت است، افرادی که واکسن نزدند نه فقط به خاطر خودشان بلکه به خاطر حفظ سلامتی دیگران باید در اسرع وقت واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

در تزریق واکسن تعلل نشود

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متخصصان این حوزه تاکید دارند که دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد خواهد کرد پس همه باید واکسن را دریافت کنند، نباید در تزریق واکسن تعلل شود.

همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند که دز سوم واکسن را نیز دریافت کرده اند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقید می‌باشند ما نیز باید ایشان را الگو قرار داده و در تزریق واکسن تعلل نکنیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر