کد خبر: ۵۹۸۴
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
سوشا مکانی، بازیکن تیم میوندالن، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی، یک ماه از فوتبال محروم شد. مدیر باشگاه میوندالن گفت کاری که سوشا مکانی انجام داده احمقانه و ناشیانه است.

سوشا مکانی، بازیکن تیم میوندالن، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی، یک ماه از فوتبال محروم شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سایت «درامنز تیدند»، بر اساس اسناد موجود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نروژ اطمینان دارد که مکانی قوانین فوتبال در خصوص شرط‌بندی را نقض کرده است.

«سوشا مکانی» به دلیل شرط‌بندی یک ماه محروم شد

برنیکه ولفسبرگ، مدیر باشگاه میوندالن اظهار داشت: کاری که سوشا مکانی انجام داده احمقانه و ناشیانه است، اما از تبانی بازی تبرئه شده است. این مهمترین چیز است. او روی پیروزی‌های میوندالن شرط‌بندی کرده و نباید این اتفاق می‌افتاد. ما به عنوان یک باشگاه باید در این مسئولیت شرکت کنیم، اما سوشا نیت خوبی داشته است و به این تصمیم اعتراض خواهیم کرد.

سوشا مکانی در ۱۱ مسابقه فقط پیروزی میوندالن را پیش بینی کرده است و نه رویداد‌های فردی، در یک مسابقه هم که شرط شکست تیمش را پیش‌بینی کرده روی نیمکت بوده و به همین دلیل هیچ تضاد منافعی در نتیجه این شرط‌بندی وجود ندارد، زیرا نتیجه مطلوب شرط با خواسته‌های ورزشی بازیکن و میوندالن مطابقت دارد.

این کمیته تصمیم گرفته است که این بازیکن را از حق شرکت در مسابقات داخلی لیگ نروژ برای مدت یک ماه محروم کند. این جریمه از اولین بازی برای میوندالن در ۴ آوریل ۲۰۲۲ اعمال می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر