کد خبر: ۶۵۲۴
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کارگروه صدور مجوز باشگاه‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای ایران و تاجیکستان را به حالت تعلیق در آورد.

کارگروه صدور مجوز باشگاه‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای ایران و تاجیکستان را به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام AFC به دنبال پیشرفت‌های استراتژیک کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات باشگاه‌های آسیا در ماه گذشته، کارگروه صدور مجوز باشگاه‌های AFC امروز در سومین جلسه خود که به صورت مجازی برگزار شد، تغییرات کلیدی و جدول زمانی اصلاح‌ شده اجرای مجوزدهی باشگاه‌های کنفدراسیون را مورد بحث و بررسی قرار داد.

کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای ایران و تاجیکستان معلق شدند

این کارگروه ویژه چندین مورد از انطباق کیفی مجوز باشگاه‌ها از سوی صادرکنندگان مجوز در اجرای سیستم صدور مجوز باشگاه‌ها را بررسی کرد و تصمیم گرفت تا فعالیت بخش صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون‌های فوتبال ایران و تاجیکستان را تا رفع کامل نواقص و اصلاح موارد مورد نظر تا زمان به دست آوردن رضایت و موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا به حالت تعلیق درآورد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیران صدور مجوزدهی حرفه‌ای فدراسیون‌ها برای تشریح نتایج احتمالی ناشی از تغییر فصل مسابقات باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکره خواهد کرد.

در حالی که تغییرات مورد نیاز در مقررات مجوزدهی باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی و تایید پس از نتیجه گیری از روند مشاوره با فدراسیون‌ها در اختیار کارگروه ویژه قرار خواهد گرفت.

کارگروه همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد اجرای معیار‌های مجوزدهی باشگاه‌های فوتسال AFC دریافت کرده است که روند آن در سال جاری قبل از اجرای آزمایشی آن در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۳ و قبل از اجرای الزامات ورود اجباری برای دوره بعدی در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر