کد خبر: ۶۱۷۲
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
به ما اتهام ساخت سلاح اتمی می‌زنند و این درحالی است که ۴۷ سال است عضو آژانس و سخت‌ترین نظارت‌ها بوده ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی: امروز جمهوری اسلامی ایران به اعتراف دوست و دشمن به بلندترین نقطه اقتدار رسیده است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در نهمین یادواره ۲۱۰ شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، امنیت امروز ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت: قدرت نظامی و اقتصادی دو بال اوج گیری کشور است.

محمد اسلامی افزود: چهار دهه کار و تلاش طاقت فرسا در کشور سلطه آمریکا را به شکست رسانده است و آمریکایی‌ها دیگر از گزینه روی میز حرف نمی‌زنند.

محمد اسلامی: به ما اتهام ساخت سلاح اتمی می‌زنند/ ۴۷ سال است عضو آژانس هستیم

وی گفت: آمریکا با رونمایی از طرح خاورمیانه بزرگ قصد ضربه به قدرت ایران و حاکم کردن وفاداران خود در کشور‌های کوچک برای حاکمیت را در این منطقه داشت.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران افزود: جبهه مقاومت به شایستگی طرح خاورمیانه بزرگ را به نابودی کشاندند و با لطف الهی و تدبیر رهبر انقلاب و رشادت‌های شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، طرح خاورمیانه بزرگ از بین رفت.

محمد اسلامی گفت: سیاست تحریم برای ساقط کردن مشروعیت و مقبولیت نظام طراحی شده که هربار با حضور مردم در صحنه‌های مختلف این سیاست‌ها با شکست روبرو شده است.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که دشمن سخت‌ترین و پیچیده‌ترین تحریم‌ها را که در طول تاریخ می‌توان از آن یاد کرد علیه ایران اعمال کرده است.

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: دشمن با تحریم ۱۵۰۰ شرکت و فرد اثرگذار قصد دارد قدرت و مقبولیت ایران را از بین ببرد و همیشه ناکام مانده است.

محمد اسلامی افزود: به ما اتهام ساخت سلاح اتمی می‌زنند و این درحالی است که ۴۷ سال است عضو آژانس و سخت‌ترین نظارت‌ها بوده ایم.

اسلامی تاکید کرد: برپایه اسناد آژانس بین الملی انرژی اتمی، این آژانس ضروری است برای توسعه فناوری‌های هسته‌ای در کشور‌ها اقدام کند که محقق نشده است در صورتیکه با اتکا به خدا و پیروی از رهبر انقلاب، ما در این حوزه پیشرفت کرده ایم و امروز در مسیر درست ظرفیت سازی از برق هسته‌ای هستیم.

وی گفت: همچنین در مباحث پرتو دهی‌ها که در امنیت غذایی موثر است هدف گذاری‌های مهمی انجام داده ایم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر