کد خبر: ۶۲۲۲
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
مرتضی محمودوند:
قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها باید در جریان مذاکرات هسته‌ای رعایت شود، در غیر این صورت دولت باید پاسخگو باشد. متاسفانه اخبار خوبی از تیم مذاکره کننده نمی‌رسد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اخبار خوبی از روند مذاکرات وین منعکس نمی‌شود، گفت: منافع ملت ایران در مذاکرات باید رعایت شده و تیم مذاکره کننده براساس قانون اقدام راهبردی عمل کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (شنبه ۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در تذکری در رابطه با تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: اخبار خوبی از مذاکرات وین منعکس نمی‌شود، منافع ملت ایران در مذاکرات باید رعایت شود، در غیر این صورت مجلس انقلابی و نمایندگان این ملت به این موضوع ورود می‌کنند.

اخبار خوبی از روند مذاکرات وین منعکس نمی‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم ادامه داد: قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها باید در جریان مذاکرات هسته‌ای رعایت شود، در غیر این صورت دولت باید پاسخگو باشد. متاسفانه اخبار خوبی از تیم مذاکره کننده نمی‌رسد؛ لذا از نمایندگان درخواست دارم جدا از مباحث بودجه سال ۱۴۰۱، توجه جدی به این موضوع حیاتی و مهم داشته باشند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا از وزیر امور خارجه دعوت کرده تا درخصوص روند مذاکرات وین توضیحاتی ارائه نماید.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر