کد خبر: ۶۳۳۹
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
بر اساس قانون جدید مصوب مجلس، زوج‌هایی که از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌های دولتی مانند زمین بهره‌مند می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از اعطای زمین در شهر‌های مجاور یا جدید به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز، «محمود محمودزاده» در گفتگویی تلویزیونی، از آغاز اجرای قانون مجلس در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده‌ای که اخیرا صاحب ۴ قلو شد، خبر داد و گفت: قانون اعطای زمین به خانواده‌ها با هدف تعالی و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

خانواده هایی که صاحب فرزند سوم شوند «زمین مسکونی» می‌گیرند

وی ادامه داد: بر اساس قانون جدید مصوب مجلس، زوج‌هایی که از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌های دولتی مانند زمین بهره‌مند می‌شوند، به نحوی که در شهر‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بیشتر سه دانگ یک زمین به نام خانم و سه دانگ دیگر به نام آقا اختصاص داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت صاحب زمین یا واحد مسکونی ساخته شده است و آن را به صورت بالمناصفه در اختیار خانواده دارای فرزند سوم به بعد می‌گذارد.

محمودزاده یادآور شد: در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر که تعداد کمی از شهر‌های ما هستند، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در شهر‌های جدید یا شهر‌های مجاور صورت خواهد گرفت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر