کد خبر: ۶۳۴۴
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پیشین و جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره پیشین و جدید شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با حضور سرپرست هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، اعضای هیأت مدیره، مدیران، معاونان و همکاران بخش‌های مختلف شرکت رجا برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا، در این مراسم ضمن معرفی ناصر بختیاری به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت رجا از زحمات مهندس علیرضا محمودی در سمت رئیس هیأت مدیره و مهندس رجبی در سمت مدیرعامل رجا قدردانی، همچنین مهندس محمد رجبی به عنوان رئیس هیأت مدیره رجا معرفی شد.

در این مراسم حسینی طباطبایی، سرپرست هگتا از زحمات مهندس محمودی و مهندس رجبی تقدیر کرد و برند رجا را شناخته شده نامید و گفت: مدیران و کارکنان این شرکت باید از این سرمایه معنوی و دارایی نامشهود مراقبت و صیانت کنند تا از رجا همواره به عنوان سازمانی متعالی، بهینه، پیشرو، بهره‌ور و سرآمد در حوزه ریلی یاد شود.

ناصر بختیاری، مدیر عامل جدید رجا نیز بر اهمیت نیروی انسانی کارآمد در کسب موفقیت‌های این شرکت تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم بر اساس تأکید رئیس محترم سازمان تأمین اجتماعی از ظرفیت‌های موجود در رجا به خوبی استفاده کنیم و با هم‌دلی و همراهی یکدیگر آینده‌ای روشن برای رجا رقم بزنیم.

در این مراسم مهندس رجبی مدیرعامل پیشین و رئیس جدید هیأت مدیره این شرکت نیز عنوان کرد: رجا علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که به واسطه بیماری کرونا در چند سال اخیر داشت، افتخارات زیادی در حوزه تعمیرات و نوسازی واگن، حفظ سهم بازار، تأمین زیرساخت‌های مؤثر در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه نیروی انسانی، افزایش کیفیت خدمات دهی به مسافران و... کسب کرده است.

در ادامه مهندس محمودی رئیس پیشین هیأت مدیره رجا ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران این شرکت یادآور شد: رجا به واسطه خدمت رسانی به زوار امام رضا (ع) و در برهه‌ای از زمان زوار امام حسین (ع)، همواره مورد عنایت و توجه پروردگار بوده است و به برکات این خدمت رسانی، مشکلات و مصائب را پشت سر گذاشته و می‌گذارد.

معارفه مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت رجا برگزار شد

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر