کد خبر: ۶۴۸۴
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
کاترین شکدم در طول سالیان گذشته ۵ سفر به ایران داشته و صرفا ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است که با ادعا‌های مطرح شده هیچ تناسبی ندارد.

یک منبع آگاه قضایی با رد ادعا‌های مطرح شده پیرامون ارتباط «کاترین شکدم» با مقامات کشور، گفت: نامبرده در طول سالیان گذشته ۵ سفر به ایران داشته و صرفا ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است که با ادعا‌های مطرح شده هیچ تناسبی ندارد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، طی چند وقت اخیر طرح ادعا‌های عجیب رسانه‌ای پیرامون فردی با نام «کاترین شکدم» در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شده به طوریکه ادعا شده این فرد که تبعه کشور فرانسه بوده با تظاهر به تشرف به دین اسلام، اقدام به انتشار یادداشت‌ها و مقالاتی در برخی از رسانه‌های داخلی ایران کرده است.

«کاترین شکدم» فقط ۱۸ روز در ایران اقامت داشته است

حالا، اما یک منبع آگاه در قوه قضائیه پیرامون این موضوع با بیان اینکه ادعا‌های مطرح شده خیال‌پردازی‌های ژورنالیسیتی و یک سناریوی تبلیغاتی و سیاسی دور از واقعیت است، می‌گوید: بر اساس بررسی‌های دقیق انجام شده، نامبرده در طول سالیان گذشته ۵ سفر به ایران داشته و در مجموع این ۵ سفر نیز، صرفا ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است که با ادعا‌های مطرح شده هیچ تناسبی ندارد.

این منبع آگاه ادامه داد: محافل رسانه‌ای خاص و پنهان طی روز‌های گذشته در مورد این خانم اخباری جعلی و به شدت بی‌ارتباط با واقعیت را منتشر کرده و سعی کرده‌اند یک سناریوی رسانه‌ای، تبلیغاتی و ضداخلاقی را پیش ببرند که بیشتر با شرایط و مناسبات داخلی خودشان تناسب دارد.

وی گفته است: تمام اسناد و مدارک مربوط به سفر‌های خانم شکدم به ایران و میزان اقامتش در کشورمان مشخص و موجود است و در صورت لزوم رسانه‌ای خواهد شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر